Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
Mont çok temizdir herhangi bir yerinde deformasyon, çizik vs yoktur. sadece kolların içinde astarın ipleri çıkmıştır. oda herhangi bir rahatsızlık teşkil etmemektedir.Korumasızdır. omuzlarda ve dirseklerde kalın süngerle desteklenmiştir.EASY RİDER markadır.