Çok Temiz 2013 Asya Nostalji

Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
163
Öncelikle motorum cok temiz durumdadir.
*Almak icin yillarca ailemi ikna etmeye calistigim icin kavustugum zaman kendimden daha iyi baktim desem yeridir:)
*Tum bakimlari yetkili servisinde yapilmisrir ve hala 1 yil garantisi bulunmaktadir
*Motorum en sevilen renktedir. size garanti veriyorum gunde en az 3 kisi motorla ilgili soru sorup ilgi gosteriyor. vespaya olan benzerligide dikkat cekiyor.
*Sürüşü oldukca kolay ve keyiflidir yeni baslayacaklar icinde birerbir
*Sıfır km olanların fiyati suanda 3000 tl fakat uzerine en az 400 tl emniyete odieyeceğiniz parayida dusunun ona gore hesaplayin.
*Çok az yakıt tüketmektedir ve Rodajı kusursuz yapılmıştır
*CC yükseltmek için satıyorum.. * takas chopper veya enduro-cross motorlarla olur..



ANKARA http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-az-kullanilmis-nostalji-179294799/detay
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst