Çok Güleceksiniz Eminim...!!!!

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Abİ GÜlmek Ne Kelİme, Hayran Kaldim... Yetenek Ve Çalima Özverİsİ...
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
muhteşep adamdan yetenek fışkırıyor durdurabilmek ne mümkün bravo bizle paylaşdığın için teşekkürler hocam
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
önceden izlemiştim ama paylaşım için saol.
benim anlamadığım çocuk ritimleri ağzıyla yapıyo ama melodileri,ikinci sesleri neresinden çıkarıyo ilginç.halal o kardeşimize.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Tek kelime ile yok böyle birşey...
Adam tek basına orkestra.... ::biggrinn
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
68
bu rahzel galiba.. aynı anda beatbox yapıp şarkı sözü söyliyebiliyor.. hatta nba live ın eski versiyonunda (99 yada 2001) bi şarkısı vardı all i know diye..

yok yok diilmiş :) ama rahzell in beatbox ını çalmış ayıp etmiş :farao:
beğendiyseniz youtube dan rahzel diye aratıp if your mother only knew u dinleyin..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Daha önce izlemiştim. Konu dışı bir video ama adam tek başına orkestra.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
mükemmel süper bir yetenek :cherry: oyun yapımcıları peşinden koşuyodur bu adamın tebrik ediyorum valla :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bence hiç ama hiiçççç komik değil. Sizde gülmeyin bakıyım öyle..
Yoksa siz benim şirkette bunları izleyemediğimi biliyorda mı gülüyorsunuz:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst