- Katılım
- 13 Haz 2013
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Dün dedimki izinliyim biraz geziyim baktım motorun yağına az vardı çizgide 200km önce koymuştum malum motorumun krankından ses geldiği için yağ yakıyor sürekli yağ koyuyorum işte bende dün castrol actevo 20-40ı biraz fazla kaçırmışım nyse motoru 6 saat sürdüm ve çekişten düştüğünü farkettim motoru hiç dinlendirmedim ama nyse bir sorun yokt çekişten düşmesi dışında eve koydum 3 saat yattı motor sonra geldim marş bastım zor çalıştı yaklaşık 50 metre yol tam gaz gittikten sonra motor istop etti marşa bastım aldı hemen stop etti sonra bidaha bastım akü zayıfladı sonra ayak marşına geçtim bastım aldı gaz verdim yine stop etti tam bidaha basıcakken farkettimki ayak marşıda o anda kitlenmiş yerinden hiç oynatamadım hatta üstüne çıktım gine ilerlemedi zaten el marşıda gitti sadece tık sesi geliyor dedim kesin kitledi bu aküye takviye yaptık gene aynı şekilde sizcede kitlemiş olabilirmi yada 1 ihtimal daha var marş motorunun kömürleri bitmiş olabilir ve ayak marşı dişlisinden sıyrılmıştır . ama ben bu 2 ihtimali değerlendiriyorum sonuçta çok yağ koyduk yağ pompası görevini yapamadığından parçalar aşınmışda olabilir sizce ?