Çocuk Ağlatma Sanatı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Walla yine iyi yapmış ağzına ağzına iki tane vurmuş da öyle kaçmış::wacko::
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:mrgreen: milett sıyırmış ya
çok komik ama çocuklara böyle piskolejisini bozacak şakalar yapılmamalı
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
çocuğun ödü kopmuş ya yazık nasılda korkmuş ii kafay yememiş:salut:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
benim küçükken fosforlu kurukafam vardı. eve gelen misafir çocuklar peşime takılırdı. maskeyi göstermeden takıp odaya girer, ışığı kapatırdım. çocuk da o tarafa gelince karanlıktan gözükürdüm. zavallı ağlardı, muhahaha. tabii bunu yürüyebilen ama konuşamayan çocuklara yapardım ki annelerine ispiyonlamasın. bunu yaptığım dönemde 8-9 yaşındaydım herhalde :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi küçücük çocuk ya! İyi bari büyüyünce psikopat bişi olmasın :p ...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bence son derece geyik yaw.. Çocuğun korkma stili de pek bi komik. NE biçim korkuyo o öyle. Ayrıca minicik bebek değil. Zırlamasına gerek yok ekranda bi cadı kılık çıktı diye. Ecnebi çocukları işte.. Tırsık oluyorlar. Bizim yağız türk çocukları hayatta korkmaz böyle eblek birşeyden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst