Cnn'de oy kullanın...

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Cnn'de oy kullanın...Hz. Muhammet karikatürünü ankete açtı

Amerika'dan yayın yapan CNN Haber kanalı internet sitesinde Hz. Muhammet karikatürünü ankete açtı.Televizyon internet sitesinden gelen evet ya da hayır oylarına göre bu karikatürü yayınlayıp yayınlamama kararı alacak. Ankete siz de katılabilirsiniz.

http://edition.cnn.com/2006/WORLD/europe/02/02/cartoons.wrap/index.html

buraya girin.vote yazan yere ((( NO))) yazın ve tıklayın
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
58
çok büyük hakaret bu yaptıkları bide oylamayamı yapıyolar..anlamıyorum bu insanları savaşmı çıkarmak istiyolar
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Alıntı: Alman “Die Welt“ ve “Berliner Zeitung“ gazetelerinde de Hz. Muhammed’in sarığında bomba bulunan terörist olarak resmedildiği karikatürlerden birinin yayımlanması ve konuyla ilgili yapılan yorumda peygamberden “Haramî“ olarak söz edilmesi, ülkede yaşayan Müslümanlar tarafından büyük tepkiyle karşılandı.

“Die Welt“ gazetesiyle aynı yayın grubuna bağlı olan Almanya’nın en yüksek tirajlı gazetesi Bild’de Peter Scholl Latour imzasıyla kaleme alınan “Dine karşı saygı!“ başlıklı yorumda bunun bir “provakasyon“ olduğu yorumu yapıldı. Yorum özetle şöyle:

İslam dini, putperestliğin önüne geçmek amacıyla Hz. Muhammed’in resmedilmesini kesinlikle yasaklıyor. İslam diniyle yüzeysel olarak da ilgilenmiş olan herkes şunu bilir ki, peygamberin resmedilmesi, Müslümanlar’ı kızdırır ve provake eder. Hele hele bir de peygamberi komik duruma düşüren ya da O’nu vahşi bir terörist olarak resmeden, Müslümanlar’ı ağır bir şekilde tahrik etmektedir. Tıpkı televizyon ya da gazetelerde Hıristiyanlık’la alay edilmesi durumunda, benim gibi dinine bağlı Katolikler’i derinden yaralaması gibi. Danimarka’nın, Irak’ta Amerikalılar’ın yanında savaştığı da unutulmamalıdır. Bu karikatürlerin yayımlanması, Irak’a asker gönderen ülkelere karşı zaten var olan düşmanlığı daha da körükleyecektir.“

Cevap olmuştur sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
önemli olan karikatürün nasıl olduğu değildir. peygamberimizin resminin yapılmasının yanlış olmasıdır.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
karıkaturu goren varmı.ınternette arastıran fln.merak ettım gavurlaar ne yapmış akıllarınca
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ulan bizim elimiz kolumuz bağlı tabii. gidip hz isa ile ilgili karikatür yapsak allah'ın peygamberine hakaretten yine biz günaha gireceğiz.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
watercolours' Alıntı:
ulan bizim elimiz kolumuz bağlı tabii. gidip hz isa ile ilgili karikatür yapsak allah'ın peygamberine hakaretten yine biz günaha gireceğiz.
:mrgreen: :mrgreen:

Kanka güldürdün beni ya... Ama yinede tepki olarak oyumuzu kulanmalıyız.
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
bu topiği açtığın için seni tebrik ediyorum arkadaş. sayende haberimiz oldu.
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kullandım %80 e %2 gido:silent:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
daha büyük haltlar karıştıracak ş....izler, tırstıkları için nabız yokluyorlar.
anket manket hikaye.
bu güne kadar neyi halka sorup ta yaptılarki...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yapılan hoş birşey değil tabii ki, ama yapılmış birşeyin diğer gazetelerin konuyla ilgili haberlerinde yayınlanmasını engellemek ne kadar yararlı olabilir bu saatten sonra, bence sorun orada.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Oyumu "Yes" olarak verdim. Hoşgörü deyince mangalda kül bırakmamak yeterli değil, hoşgörü "Biz müslümanlar olarak çok hoşgörülüyüz. Öyleyiz dimi? Bak öyleymişiz, diğer müslümanlar da aynısını söyledi" geyiğinden fazlasıdır. Ayrıca "putperestliğin önüne geçmek bla bla bla" masalını da bırakın, Hz.Muhammed karikatürüyle putperest olacak adam zaten müslüman sayılmaz.

Boş zamanınızda Penguen veya Leman gibi bir mizah dergisinin albümünü alın, örneğin on sayının kaçında İsa veya Musa karikatürü olduğunu sayın. Beşten az çıkarsa ne mutlu.

Should the European press have published cartoons of the Prophet Mohammad?
Yes 20% 21764 votes
No 80% 87270 votes
Total: 109034 votes
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Khutuck, gerçekten düşünceni tebrik ederim.Ayrıca ben o bahsedilen karikatürü gördüm, simsiyah sakallı,sarığında bomba olan bi adam kaafsı sadece...Civarında isim verilip özellikle belirtilmiş midir, orasını bilemem.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
desertnight' Alıntı:
Alıntı: Alman “Die Welt“ ve “Berliner Zeitung“ gazetelerinde de Hz. Muhammed’in sarığında bomba bulunan terörist olarak resmedildiği karikatürlerden birinin yayımlanması ve konuyla ilgili yapılan yorumda peygamberden “Haramî“ olarak söz edilmesi, ülkede yaşayan Müslümanlar tarafından büyük tepkiyle karşılandı.

“Die Welt“ gazetesiyle aynı yayın grubuna bağlı olan Almanya’nın en yüksek tirajlı gazetesi Bild’de Peter Scholl Latour imzasıyla kaleme alınan “Dine karşı saygı!“ başlıklı yorumda bunun bir “provakasyon“ olduğu yorumu yapıldı. Yorum özetle şöyle:

İslam dini, putperestliğin önüne geçmek amacıyla Hz. Muhammed’in resmedilmesini kesinlikle yasaklıyor. İslam diniyle yüzeysel olarak da ilgilenmiş olan herkes şunu bilir ki, peygamberin resmedilmesi, Müslümanlar’ı kızdırır ve provake eder. Hele hele bir de peygamberi komik duruma düşüren ya da O’nu vahşi bir terörist olarak resmeden, Müslümanlar’ı ağır bir şekilde tahrik etmektedir. Tıpkı televizyon ya da gazetelerde Hıristiyanlık’la alay edilmesi durumunda, benim gibi dinine bağlı Katolikler’i derinden yaralaması gibi. Danimarka’nın, Irak’ta Amerikalılar’ın yanında savaştığı da unutulmamalıdır. Bu karikatürlerin yayımlanması, Irak’a asker gönderen ülkelere karşı zaten var olan düşmanlığı daha da körükleyecektir.“

Cevap olmuştur sanırım.
bu cevap bana galiba. teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bir de orada biz de kullanalım mı diye sormuyorlar ki? avrupa basını bu karikatürü kullanmalı mıydı, kullanmamalı mıydı diye soruyorlar. geçmişe yönelik bir soru yani.
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
58
arkadaşlar bu topiçi açtığı için desernight arkadaşımız kutluyorum. umarım güncelliğinide korur.
bunlar dünya siyasetinin bir parçası, yoklamalar çekiyorlar aklılar sıra. ALLAH topunun belasını versin.
bu arada bugün kurtlar vadisi ırak'a gittim. cesurca anlatmışlar amerikalıların neler yaptığını. en kanımı donduran sahnede, terörist diye gözaltına alınan kişileri morfinle uyuşturup böbreklerini, karaciğerlerini, kalbini alıp çeşitli ülkelere gönderiyorlardı.
küçük soğutucu kutuların üzerlerine israil, paris, amerika yazıyordu. herifler ne kadar kansız düşünebiliyor musunz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst