Çıplağın resimleri...

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir makinayla otoyolda değil fezada gitmek gerekir. böyle güzel makinelere can feda
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
ya ben uzun zamandan beri takip ettiğim bi motorda yanlız km de ne kar yakıyor uzun yol şehir ici hic denedinmi cok merak ettiğim konu cünkü bu motoru trung olarak kullanmak icin ekonomik olması lazım malum türkiyede yaşıyoruz sorumu cevaplarsan sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst