- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 306
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya beyler bu çinliler gercekten kötümü benim samsung telefon var made in china yazıyor ama cok kalite ve kullanışlı. sony kamera samsung klavye samsung lcd monitor vs. vs. yani hepsi çin.. ben mesela calıştığı mağazada arcelik altus vestel regal next&nextstar sunny kırax yani hepsi çin adamlar kalitemi berbatmı yani bilemiorum???