- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar, geçen pazar saat 13.00 gibi yola çıkmak için hazırlıklarımı tamamladım ve arabalı vapura motorla birlikte bindim. Güzergah; Bursa, Balıkesir ve İzmir üzerinden Marmaristi. Fotoğraf makinasının arkadaşımda olması nedeniyle cep telefonuyla çektim bütün fotoları
Artık kusura bakmayın.

Susurluğu geçtikten sonra bir yerler:

Tıpkı çizgi filmlerde ki gibi yağmur bulutu Bursadan beri üzerimdeydi. Islandım, ıslandım kurudum :?

Sabaha karşı saat 02.45 te Marmaristeydim. 65-70 km/saat arasında seyrettim. Her an bir şey olacakmış hissi veren bir motorla bu yola çıkmak aslında pek akıllıca değil
Suzukiyi sadece 5 gün önce satmam büyük talihsizlik gibi geliyor bu yollarda. Ertesi gün Marmarisin bayağı değiştiğini gördüm. Sanırım en son buraya geleli 19 yıl önceydi.

Yalancı Boğaz'a giderken:





Ve Yalancı Boğaz' a geliyorum. Yat limanı'nın girişinde ki büyük bayrağın altında bir kare hatıra fotoğrafı çekerken bayrağın ucunda ki bölümün enine yırtık olduğu gözden kaçmıyor.


Dönerken bir köy kahvesinde kısa bir çay keyfi:

Akşam İçmeler'e gidiyorum gün batımında kumsal ve denizin kokusu herşeyi unutturuyor.



Turunç; inişli çıkışlı, bol virajlı ve harika manzaralı:

Selimiye köyü, ayrı bir yoldan gidiliyor. Sessiz daha sakin bir hayatı düşleyenler için ideal.




Burdan ayrılıp Turgut beldesine geliyorum. Şelale varmış burayı görmeden gitmek olmaz Marmaristen.
Sığ bir su birikintisi de olsa motor burdan geçmeye elverişli değil. Burda motoru bırakıp küçük bir yürüyüşe başlıyorum.



Doğal hayatın bireyleri çıkıyor karşıma:






Şelaleye yaklaşıyorum ancak giriş ücretli: 1 YTL





Şelaleden ayrılıp Orhaniye ye giriyorum. Yat limanı;



Çarşamba sabahı 05.30 da yola çıkıyorum.

Aydın otobanı'n dan İzmir çıkışı yapıyorum:

İzmirde arkadaşlara uğrayıp biraz zaman geçirdikten sonra İstanbul yoluna giriyorum. Bir gezide burda bitiyor. Yapılan toplam 1900 km ve biraz yorgunluk tabiki :wink:
Herkese kazasız sürüşler.

Susurluğu geçtikten sonra bir yerler:

Tıpkı çizgi filmlerde ki gibi yağmur bulutu Bursadan beri üzerimdeydi. Islandım, ıslandım kurudum :?

Sabaha karşı saat 02.45 te Marmaristeydim. 65-70 km/saat arasında seyrettim. Her an bir şey olacakmış hissi veren bir motorla bu yola çıkmak aslında pek akıllıca değil

Yalancı Boğaz'a giderken:





Ve Yalancı Boğaz' a geliyorum. Yat limanı'nın girişinde ki büyük bayrağın altında bir kare hatıra fotoğrafı çekerken bayrağın ucunda ki bölümün enine yırtık olduğu gözden kaçmıyor.


Dönerken bir köy kahvesinde kısa bir çay keyfi:

Akşam İçmeler'e gidiyorum gün batımında kumsal ve denizin kokusu herşeyi unutturuyor.



Turunç; inişli çıkışlı, bol virajlı ve harika manzaralı:

Selimiye köyü, ayrı bir yoldan gidiliyor. Sessiz daha sakin bir hayatı düşleyenler için ideal.




Burdan ayrılıp Turgut beldesine geliyorum. Şelale varmış burayı görmeden gitmek olmaz Marmaristen.



Doğal hayatın bireyleri çıkıyor karşıma:






Şelaleye yaklaşıyorum ancak giriş ücretli: 1 YTL





Şelaleden ayrılıp Orhaniye ye giriyorum. Yat limanı;



Çarşamba sabahı 05.30 da yola çıkıyorum.

Aydın otobanı'n dan İzmir çıkışı yapıyorum:

İzmirde arkadaşlara uğrayıp biraz zaman geçirdikten sonra İstanbul yoluna giriyorum. Bir gezide burda bitiyor. Yapılan toplam 1900 km ve biraz yorgunluk tabiki :wink:
Herkese kazasız sürüşler.