çınarcık termal gezim bol bol resimli

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eline sağlık paylaşım için tek tabanca güzel bi kafa dağıtma gezisi olmuş :cat: eh siftahı yapmışsın Mezit kardeş ardı gür olsun devamını bekleriz artıkın bol bol :cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
1990 Senesinde ilk Esenköye tatile gitmeye başlamıştık, Çınarcık ve armutlu arası biryerlerde şirinmi şirin güzelmi güzel gerçekten ismi ile müstesna yazları akşamları bunalmayacağınız Esenköy. Ne zaman ki Deniz otobüsü seferlere başladı, bütün büyüsü bozuldu oraların.. En son 2010'da gittiğimde ise hiçbirşey eskisi gibi değildi.. Çom üzülüyorum. Çınarcığın ve esenköyün bende yeri çok ayrıdır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hele şunun tipe hele şunun sıfata bah ... :queen: pozlar verirmiş matörüde varmış kıyamam garibe :)


Amarikayı keşfetti zaar...bi Delmece Yaylası yapalım senle ganga...dipsiz gölde bi tur atarız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------



İrem Köfte Salonu Çınarcığın 1 numaralı köftesini yapar...iddaa ediyorum...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Maşallah abi iyi gezmişsin,resimlerde on numara.

Issız binalar,ölmüş kuşlar falan değişik bi tema olmuş,renk katmış :p
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Doğa her zaman güzeldir ama baharda yada yazın sanırım daha renkli olurdu resimler... Bana biraz ürkütücü geldi açıkçası...
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
güzel gezi olmuş tekerine sağlık...
keşke buralarda da olsa ağaçlık yeşil orman biz de gitsek...gezsek :(
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
güzel gezi olmuş bu arada o fenerin dili olsada konuşsa ahh ahh neler yaşamıştım orada :)
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
650
chopper olsunda ne olursa olsun :) bu arada fotoğrafları telefonla çektim demişsin telefnoun modeli neydi s3 iphone 5 note 2
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Doğa her zaman güzeldir ama baharda yada yazın sanırım daha renkli olurdu resimler... Bana biraz ürkütücü geldi açıkçası...

meziiiittt beyendinmi yaptığını bak ürktü kız işte :cherry: :queen: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

Hele şunun tipe hele şunun sıfata bah ... :queen: pozlar verirmiş matörüde varmış kıyamam garibe :)


Amarikayı keşfetti zaar...bi Delmece Yaylası yapalım senle ganga...dipsiz gölde bi tur atarız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------

[url]http://a1301.hizliresim.com/15/3/hlr98.jpg[/url]

İrem Köfte Salonu Çınarcığın 1 numaralı köftesini yapar...iddaa ediyorum...:cat:

ulen ormanı yanmış :) sen nerden bilirsin çınarcıktaki irem köftecisini :) bu coğrafyada köfteci kaldımı uğramadığın ? :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Yorumlar icin cok tesekkur ederim.. yorumlariniz olmasa paylasimin onca emegin bosa gitmesi demek..sadece benim icin degil tum gezi paylasimlari icin gecerli onere ediyor herbir yorum..saglicakla kalin :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yorumlar icin cok tesekkur ederim.. yorumlariniz olmasa paylasimin onca emegin bosa gitmesi demek..sadece benim icin degil tum gezi paylasimlari icin gecerli onere ediyor herbir yorum..saglicakla kalin :)

O bu diil de onere? Kim nerde? ora nere? Çay da ısmarlamıyorsun ne zamandır ayıboluyo ama :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Gecen aradim acmadin yavrim. Donmedin yolunu gozledim :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Özlediğim yerleri gezmiş,fotoğraflamış ve bizimle paylaşmışsın,teşekkürler.yaz gelsede kamplara başlasak tekrar oralarda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst