
Doğa her zaman güzeldir ama baharda yada yazın sanırım daha renkli olurdu resimler... Bana biraz ürkütücü geldi açıkçası...
Hele şunun tipe hele şunun sıfata bah ... :queen: pozlar verirmiş matörüde varmış kıyamam garibe
Amarikayı keşfetti zaar...bi Delmece Yaylası yapalım senle ganga...dipsiz gölde bi tur atarız...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
[url]http://a1301.hizliresim.com/15/3/hlr98.jpg[/url]
İrem Köfte Salonu Çınarcığın 1 numaralı köftesini yapar...iddaa ediyorum...:cat:
Yorumlar icin cok tesekkur ederim.. yorumlariniz olmasa paylasimin onca emegin bosa gitmesi demek..sadece benim icin degil tum gezi paylasimlari icin gecerli onere ediyor herbir yorum..saglicakla kalin![]()
ulen ormanı yanmışsen nerden bilirsin çınarcıktaki irem köftecisini
bu coğrafyada köfteci kaldımı uğramadığın ? :queen: