:farao: hepinizden allah razı olsun gece sakin kafayla düşündüm
servisin bulamadığı sorunu buldum
BU ARADA GEBZE FAZİLET MOTOR
bu allahın cezaları..gözümün önünde yağ değiştirip 3000 bakımı denilip 45 lira istediler..
bende vermedim.
5500e kadar zerre bakım görmedi..
saolsun pendik servis halletti çoğu sorunu
bunu fabrikayı arayıp söyledimde oralı olmadılar..
balık baştan kokar..
3 gecedir sorun için uğraşıyorum
kırılan yerlerini topladım
hava filtresinde problem varmış onu çözdüm..
plastik kaynak yaptım
şu an iyi çalışıyor..
ama dediğim gibi bu motorun gene egzozunu peşimden toplayacağım..

r:
kışa doğru elimden çıkaracağım
aldığım ertesi gün hava filtresi düşen motordan bi dahamı
bunuda almamın sebebi bisanı az çok marka olarak duymuş olmam
kanuni vardı popcorn tıkı çıkmazdı
hepiniz saolun