çikmazdayim Sorun Büyük!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öfke gelir göz kararır...Öfke gider yüz kızarır...:cyclopsan
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
gebzede nerde bu servis,,bende gebzedeyim 31 yıldır burda yaşarım,,,çevrem sağlamdır sen sevisin yerini ve kim olduğunu söyle bakalım,,çözülmeyecek bişey yoktur çözeriz...motorun kafayı gözü kırarak olmaz...
 
Katılım
10 Kas 2005
Mesajlar
37
ucuz etin yahnisi olmaz.çan çin çon atasözü hallederiz biz burdayız

malum marka satıcıları ve ervisleri.hadi hayırlısı alidesidero:queen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
musti motorunu başka arkadaşa devretseydi muhtemelen onun da sinirleri bozulurdu. bir yerde iyi yapmışsın musti ama yasal yollara başvurman senin için daha iyi olacaktır her ne kadar uzun sürse de. Allah yardımcın olsun.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
musti81 Yamaha YBR 125 al ve dertlerin bitsin. Ayrıca şu an fiyatlarıda çok uygun ...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Tuketi haklarina basvur senin yerine ucretsiz olarakk bu isi takip ediyolar, mahkemeye veriyolar sirketi. Sikayetimvar.com a yaz ordan da sonuc alabilirsin...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru servise bırak eksiklikleri ve şikayetlerini tek tek yaz bu arada maxımum 30 güne kadar bekle hala sonuç aynıysa direk mahkemeye ver işini bilen biri ilgilenirse incir ağacı sahibi olurlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mahkemeye git sen
tüketiçi mahhemeseine ver bakalim noliye
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
dostum keşke kafa göz girmeseydin motora.diyosunki o bunu haketti.ama yinede zarar senin.bilemiyorum bürokrasi seni çok yoracak.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
musti81, ccbbdd arkadaşım gibi ben de uzun yıllardır Gebze'de oturuyorum. Motoru parçalamakla bir çözüm elde edemeyeceğini ve hakkını yasal yollarla araman gerektiğini zaten diğer arkadaşlarım da yazmışlar. Motorun ile devamlı problemler yaşadığını daha önceden de cok yazmıştın. Hala durumun çözülememiş olmadını görmek üzücü. Elimizden gelen birşeyler olur belki. Sen bu servis neresidir nedir bir ayrıntı yazsan ?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
bunca sinir bozukluğu yaratmış sende bu motor bozuntusu. Sevgili musti 81 çok geçmiş olsun ama diğer arkadaşlara katılıyorum rider 89 un önerisinİ uygulaman yerinde olurdu o da olmadı söyle ben gidip ilgilenmeyen ilgililerle ilgilenip bi güzel döveyim.yeni alacağın motorda bol şanslar.
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
1
bi baltalık da bende var.aynen katılıyorum bisanın ve servisinin ilgisiz davrandığına.bisana bi email yollamıştım motorun sorunları ve servisin kötülüğü ile ilgili.sonuç yok.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:farao: hepinizden allah razı olsun gece sakin kafayla düşündüm
servisin bulamadığı sorunu buldum
BU ARADA GEBZE FAZİLET MOTOR
bu allahın cezaları..gözümün önünde yağ değiştirip 3000 bakımı denilip 45 lira istediler..
bende vermedim.
5500e kadar zerre bakım görmedi..
saolsun pendik servis halletti çoğu sorunu
bunu fabrikayı arayıp söyledimde oralı olmadılar..
balık baştan kokar..
3 gecedir sorun için uğraşıyorum
kırılan yerlerini topladım
hava filtresinde problem varmış onu çözdüm..
plastik kaynak yaptım
şu an iyi çalışıyor..
ama dediğim gibi bu motorun gene egzozunu peşimden toplayacağım..
:pr:
kışa doğru elimden çıkaracağım
aldığım ertesi gün hava filtresi düşen motordan bi dahamı
bunuda almamın sebebi bisanı az çok marka olarak duymuş olmam
kanuni vardı popcorn tıkı çıkmazdı
hepiniz saolun
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
vah vah vah!

:bounce:

vah kardeşim vaaah! niittin sen! ne şanssız adammışsın.Daha aldığın günün ertesi filtre falan egsoz filan toplaman bana sanki seni kandırmışlar hissi verdi!

Çünkü birkaç saatte bu vaziyet olmaz.! en azından bi 10 gün sorun yapmaması lazımdı.


Ama sana bazı İPUÇLARI VEREYİM.

1-Yeni motor taze gelin gibidir.fazla incitmeyeceksin.veya bebek gibidir kemikleri gelişmemiştir.!Sen daha ilk günden 80-100 filan yaparsan motorla dediklerin normaldir.1000 km'ye kadar 80 bile basmayacaksın.Ha ben basmadımmı? bastım ayrı konu!


2- motorumdan hiç sorun çıkmasın diyorsan motoru garajdan hiç çıkarma.Çünkü her motor sorun yapar.neticede kar,kış fırtına yok bu hayvan seni taşıyor!:bounce: Arasıra bakım ister tabi normaldir.Bu motorun bi dünya malzemesi var bunlar arada arıza yapabilir.Ama senin kullanımına bağlı olarak minimuma düşebilir bu arızalar.

3-aynı hafta içinde benim motoru iki kere lastikçiye götürdüm.En son para kalmadı lastiği kendim söküp tamir edecektim.söktüm taktım ama takarken iç lastiği deldim! ve bir daha uğraşmamaya karar verdim.

3 aydır motora yaptığım masraf servise verdiğim masrafta dahil 60 ytl. normaldir böyle şeyler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst