CıBıR geldi hoşgeldi ley ley lümü lümü vınnnn

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin cbr topiğinde satmak için aldığını sölemiştin hayırdır binmeye karar verdin geliba bence en iyisini yapmışın derim

jantlar çok zex'i olmuş ama

hocam ben alırım,satarım binerim:pbunun plakalığı bozuk zaten:p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız. :rendeer:
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
hayırlı olsun hüseyinim bu ömerowenın eski motoru temizdi ztn....kazasız belasız....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst