chopper için yardım

Katılım
2 Kas 2013
Mesajlar
1
merhabalar...15 yaşımda motosıklete bınmeye basladım sımdı 22 yaşımdayım başladıgımda suzukı scooterım vardı daha sonra kuryelık yapmaya basladım apache,activa,ybr 125,spacy,cbf 150 gibi motorlar surdum bunların dılınden anlarımda fakat sımdı gerektıgınde uzun seyhatlar ve ufak turlamalar için bi chopper almaya karar verdım tip olarak begendıgım 2 model var bırı jınlun 150 veya 250 cc diğeri keeway superlıght 150 sızce hangısı daha ıyıdır artı ve eksılerı nelerdır...sımdıden tesekkur ederım.
 
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
26
öncelikle merhabalar dostum şunu belirtmek isterimkji kısa bir süre önceye kadar bende araştırıyordum motordan anlayan kime sorduysam bana junlinden uzak durmamı söyledi keewey junline göre bikaç gömlek daha iyi bir markadır ben keewey tavsiye ederim ancak tabi bütçe melesi biraz daha bütçeni yükseltebilirsen regal tavsiye ederim ben regal aldım ve çok memnunum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst