- Katılım
- 2 Eyl 2014
- Mesajlar
- 72
Enteresan hakikaten.
Süpersport kulübü kurucam ben![]()
kur paşam seni tutan yok , evet bu ülkede ne enteresan değilki
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Zorunlu çarşamba toplantılarına il koçuna bu akşam mesaideyim , bu akşam çocugun doğum günü , bu akşam misafirim var deyip gelmeme lüksüne veya bugun işlerim çok yoğun biraz gecikeceğim deme hakkınız var .
Bastil hapishanesi değil , il grubunuza gidip ortamı görüp daha net karar verebilirsiniz biz herkese gel deriz fakat git dediğimiz de çoktur sonuçta türk ananeleriyle yaşıyoruz . Facebook yoksa yarın sabah istanbul ve kocaeli başkanı ile görüşüp buraya somut bir şekilde döneceğim
Geçen hafta edremit - balıkesir de festival vardı öncesinde la 250 cc lık motorlarla klüp kurmuşlar hahahaha diyenler 120 tane motoru ve eğlenceyi görünce çarşamba günü 8 kişi katılmak istiyoruz diye gitmiş![]()
motorun ister kuba 150 olsun ister electraglide 1700 yine gel dostum Sadece a2 , erkek , chopper custom, cruıser motor sahibi ol
allah nasip ederse bu yıl pamukkalede C.C.C fest olacak 2016 da eskişehir de 2013 de eskişehirde festival oldugunda tam 85 motor eskişehire giriş yaptı fotoğraf çekenler videoya alanlar , arkanıza binebilirmiyiz diyenler ( ben pek bindırmem egzozumu bozuyorlar ) ve 12 araba bunlar motoru arızalı olan aılesıyle gelen klüp arabasına doluşup gelenler yaklaşık 120 kişi eskişehirde kafanı çevirdiğin yer TCMK yeleklisi .
Kocaeline gidecek genç kardeşim ve istanbullu abicim takipte kalın sabah size döneceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
Kocaeli il grubu koç'u Günay Kasap 0545 589 2009
kaan tanrıkut 0505 506 81 23 ist.216
volkan ayyıldız 0505 385 25 84 212 ( koç'u bulamadım fakat kendisi yardımcı olur .
Eskişehir il teşkilatı Eray Düzceli den aldık dersiniz
kur paşam seni tutan yok , evet bu ülkede ne enteresan değilki
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Zorunlu çarşamba toplantılarına il koçuna bu akşam mesaideyim , bu akşam çocugun doğum günü , bu akşam misafirim var deyip gelmeme lüksüne veya bugun işlerim çok yoğun biraz gecikeceğim deme hakkınız var .
Bastil hapishanesi değil , il grubunuza gidip ortamı görüp daha net karar verebilirsiniz biz herkese gel deriz fakat git dediğimiz de çoktur sonuçta türk ananeleriyle yaşıyoruz . Facebook yoksa yarın sabah istanbul ve kocaeli başkanı ile görüşüp buraya somut bir şekilde döneceğim
Geçen hafta edremit - balıkesir de festival vardı öncesinde la 250 cc lık motorlarla klüp kurmuşlar hahahaha diyenler 120 tane motoru ve eğlenceyi görünce çarşamba günü 8 kişi katılmak istiyoruz diye gitmiş![]()
motorun ister kuba 150 olsun ister electraglide 1700 yine gel dostum Sadece a2 , erkek , chopper custom, cruıser motor sahibi ol
allah nasip ederse bu yıl pamukkalede C.C.C fest olacak 2016 da eskişehir de 2013 de eskişehirde festival oldugunda tam 85 motor eskişehire giriş yaptı fotoğraf çekenler videoya alanlar , arkanıza binebilirmiyiz diyenler ( ben pek bindırmem egzozumu bozuyorlar ) ve 12 araba bunlar motoru arızalı olan aılesıyle gelen klüp arabasına doluşup gelenler yaklaşık 120 kişi eskişehirde kafanı çevirdiğin yer TCMK yeleklisi .
Kocaeline gidecek genç kardeşim ve istanbullu abicim takipte kalın sabah size döneceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
Kocaeli il grubu koç'u Günay Kasap 0545 589 2009
kaan tanrıkut 0505 506 81 23 ist.216
volkan ayyıldız 0505 385 25 84 212 ( koç'u bulamadım fakat kendisi yardımcı olur .
Eskişehir il teşkilatı Eray Düzceli den aldık dersiniz
Aynı fikirdeyiz tabi.
Asker gibi hepsi tek tip kıyafet giyer, yeleksiz çıkamazlar, belli kurallar içinde yaşarlar.
Hiyerarşi desen tavan yapmış.
Saçma salak işler.
flame nickli arkadaş isim vermeden açıklamış ama, ben vereyim.
İzmir'de yaşıyorken turkchopper'ın bir toplantısına katılmıştım.
Merak ettim nasıl herifler, ortam nasıl diye...
Gündoğdu meydanında toplanıyorlar, gittim ben de çektim motorumu.
Üç beş kişi haricinde kimse sen selam vermeden, hoş geldin beş gittin demiyor.
Neyse biraz vakit geçti, iki gün sonra ccc fest diye bir festival vardı oraya katılacaklarmış, onun hakkında konuşma yapılıyor.
Grubun İzmir başkanı geçti ortaya, yanında iki tane şak şakçı eleman.
Emir verir gibi bir şeyler anlattı, detaylarını hatırlamıyorum.
Sonra yanındaki şak şakçılar "beyler festival alanında başkanın yanına gidip şunu bunu sormayın rahatsız etmeyin. Bir sorun olduğunda başkanla değil bizle konuşulacak" gibi bir ton zırvaladılar.
Konuşma bittikten sonra amaçsız bir sahil sürüşü yapıldı. 10 km şu noktaya kadar toplu sürülecek, sonra kim nereye gidiyorsa gidecek.
Salakça bir şey yani.
Motorcu çevreden zaman içinde bir arkadaş grubu edinir ve onlarla ortak bir şeyler yaparsın.
Durum budur.
İlk motor sürmeye başladığımda bir tane motorcu arkadaşım yoktu.
Şimdi haftanın en az bir günü görüştüğüm onlarca motorcu arkadaşım var.
Hiç birimizde yelek yok, kural yok, hiyerarşi yok.
Ve hepsi arkadaşımdan öte ailem gibi.
Başıma bir şey geldiğinde sonuna kadar arkamda duracaklarından emin olduğum insanlar.
Olması gereken budur
Merak edenlere kısa bir bilgi vermiş olayım
Şöyle bir şeyler demişim zamanında.
Genç kardeşim sen ne istiyosun? Kulüp başkanı ayağına mi gelsin?? İnsanlar senin için çaba harcıyor bir şeyler öğrenip önüne sunuyor teşekkür edeceğine hala ik mik ediyosun. Bu kadar hazır beleş is yapmayın yahu! Kaldır totonu git izmire bir zahmet öğren adam akıllı bu kadar istiyorsan. Ayrıca önce bir forum kuralı oku , büyük harfle yazmak ne demekmıs ogren.
böyle adamlar her yerde varmı yahu yazdıklarımı iyi oku ben sadece mekan ve zaman soruyorum zaten neyin tribine giriyosun anlamış değilim capslock açık kalmıştır bütün derdin bumu şuan.
Merhabalar
Yazıcaklarımdan öncelikle Hayalet45c kardeşim ve tüm MT üyeleri kesinlikle hiçbirinizi rencide etmek,üzmek yada sinir etmek istemem.Nacizane fikrim ise.Hayalet45c kardeşim böyle bir guruba girersen eminim gurup içerisinde en kısa sürede sevilirsin.Tabi devre muhabbetine başta ezilmen gerekebilir.Azı doğal çoğu üzer devreciliğin.Yasal işler ile uğraşan bir gurup ise bence sıkıntı yok.Tabiki şahsi olarak tavsiye etmem.Yasal olmayanına da saygım var.Bu hayatta herkez birşeyler yapıyor sonuçta.Kimisi yasal kimisi gayriyasal.Benim araştırmamdan çıkardığım en kıralında devrecilik var.Başta bir führer var.Yanında bakanları yada şakşakçıları var.Sonra kademeYeni gelene tm pis işler yaptırılır.Gerçi devreciliğin kuralıdır.Daha üst kademedekiler de daha önceden pis işler yapıyorlardı.Sonra yavaş yavaş yükselirsin.Tabi ne kadar anlatsam Asker'e gitmeden tam olarak anlatılamaz anlattığım.Neyse işte kısaca böyle muhabbetler.Bana göre değil.Führer sıkacak sıkacak ben onaylıyacak yağlıyacam.Yapımda yok.,yaptım mı alasını yapabiliyorum ama istemem.Gerekirse tek sürerim,tek gezerim daha iyi.Benim yanımda olacak insan çıkarı olmadığında da yanımda olacak.Düştüğümde tutup kaldıracak.Canımdan yakın olsa mesafeyi bilecek.Yoksa ben böyle iyiyim.Gurupmuş,takımmış bana devrecilik şeklinde olursa uzak olsun.Tabiki bende gurup sürüşü denemeyi isterim.Kafama yatmazsa 3-4 kişi yeter.Tabi herkezin tercihine saygım var,benim tercih ve inancıma saygısızlık yapmadığı sürece.
Kafanızı ağrıttıysam affola.
Bilg.
Sayg.
Merhabalar
Yazıcaklarımdan öncelikle Hayalet45c kardeşim ve tüm MT üyeleri kesinlikle hiçbirinizi rencide etmek,üzmek yada sinir etmek istemem.Nacizane fikrim ise.Hayalet45c kardeşim böyle bir guruba girersen eminim gurup içerisinde en kısa sürede sevilirsin.Tabi devre muhabbetine başta ezilmen gerekebilir.Azı doğal çoğu üzer devreciliğin.Yasal işler ile uğraşan bir gurup ise bence sıkıntı yok.Tabiki şahsi olarak tavsiye etmem.Yasal olmayanına da saygım var.Bu hayatta herkez birşeyler yapıyor sonuçta.Kimisi yasal kimisi gayriyasal.Benim araştırmamdan çıkardığım en kıralında devrecilik var.Başta bir führer var.Yanında bakanları yada şakşakçıları var.Sonra kademeYeni gelene tm pis işler yaptırılır.Gerçi devreciliğin kuralıdır.Daha üst kademedekiler de daha önceden pis işler yapıyorlardı.Sonra yavaş yavaş yükselirsin.Tabi ne kadar anlatsam Asker'e gitmeden tam olarak anlatılamaz anlattığım.Neyse işte kısaca böyle muhabbetler.Bana göre değil.Führer sıkacak sıkacak ben onaylıyacak yağlıyacam.Yapımda yok.,yaptım mı alasını yapabiliyorum ama istemem.Gerekirse tek sürerim,tek gezerim daha iyi.Benim yanımda olacak insan çıkarı olmadığında da yanımda olacak.Düştüğümde tutup kaldıracak.Canımdan yakın olsa mesafeyi bilecek.Yoksa ben böyle iyiyim.Gurupmuş,takımmış bana devrecilik şeklinde olursa uzak olsun.Tabiki bende gurup sürüşü denemeyi isterim.Kafama yatmazsa 3-4 kişi yeter.Tabi herkezin tercihine saygım var,benim tercih ve inancıma saygısızlık yapmadığı sürece.
Kafanızı ağrıttıysam affola.
Bilg.
Sayg.
okudum kardeşim okudum merak etme. adamlarda sana dedi manisada daha kurulmadı diye.İzmir içinde yer ve zaman söylendi. Daha neyi soruyosun? adam sana isim telefon veriyo, önce bir eyw uğraştın o kadar ama böyle böyle de bari be çocuk.. Forumun kuralları vardır, bunları okursun ama pardon siz gençler her şeyi biliyosunuz zaten okumanıza gerek yok. Birde herşeye bahaneniz var heyy heyyy. O kadar çok böyle saçma sapan şey var ki neyse..
Altına benim yazdığımı da koy istersen sana cevap yazmıştım . Zorla illa gel demiyoruz mevlana değiliz hacı işine gelen gelsin . C.C.C fest olacağı zaman akan sular durur çünkü senin ömründe bir arada göremeyeceğin kadar çok chopper gelir oraya planlama yapılır . Salakça birşey görmek istiyorsan aynaya bak , zahmet etme ben yazdım .
Yersen revani yemezsen demişler