cg125 zongshen 200 ????

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
arkadaşlar şehiriçive hafta sonları gezileri için cg 125 mi zongshen 200 mü.boyum 1.90 kılom 81 sizin görüşleriniz çok önemli.rüzgarsız kalmayın saygılar.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
tartışılmaz bile kesinlikle cg125 zongsen cross birazdaha ancak hondanın ne kalitesini nede sorunsuzluğunu yaşatmaz.bi ara düşünüyordum almayı zongshen güzel motr fena değil ancak cg başka makinadır durduk yere kafanı ağrıtma .
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
bir japon ve cinli arasinda kesinlikle japon secilir . birde motosiklet kullanmayi titan ile cozmus biri olarak o modele garanti verebilirim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst