- Katılım
- 21 Kas 2018
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorum şuan 250 lik cg alt motorlu bir cross ama krank şanzuman felan 125 lik sadece üst kapağı silindiri ve debriyajı 250lik yaptım 2000 kilometre oldu bir sıkıntı yok krankta şimdi ben motoruma 6 ileri şanzuman atacam bunun kranka bi yükü olmazda 4 sübablı üst kapakda atmayı düşünüyorum acaba 125 lik olan bu krank buna dayanabilirmi daha doğrusu bi denemek istiyorum ama şuan motorum 18 beygir civarı üst kapağı atınca tahminen 25 26 beygir olur diye düşünüyorum acaba herhangi bir sıkıntı çıkartırmı yapan varsa tecrübelerini dinlemek isterim iyi günler