- Katılım
- 21 Kas 2018
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
Kardeşlerim Motorumu 200cc yapacağım bir sıkıntı ile karşı karşıyayım.
Elimde 200cm gömlek var ama piston yok alacağım ama numara işini anlamadım
şimdi gömleği kumpasla ölçüyorum 62.5küsür çıkıyor ben buna 62mm pistonmu alacağım 62.5mm pistonmu.
Birde 150lik karbüratörmü iyi gider yoksa 200 mü alayım
Şimdiden Teşekkürler
Elimde 200cm gömlek var ama piston yok alacağım ama numara işini anlamadım
şimdi gömleği kumpasla ölçüyorum 62.5küsür çıkıyor ben buna 62mm pistonmu alacağım 62.5mm pistonmu.
Birde 150lik karbüratörmü iyi gider yoksa 200 mü alayım
Şimdiden Teşekkürler