Cg kazası

Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
sıkıntı yok yola devam diyenlerden :) bide artislikten kalmış yok bişe ayakları ulan g.tün yanıyodur be :D
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
biz düşsek kafa göz dağılır adamlar düşünce birşey olmuyor,demekki biz düşme tekniğini bilmiyoruz adamlar tekniğini konuşturuyor baksana donla düştü adamda tık yok kalktı motoruna gidiyor.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
bunun daha kötüsünü antep yarışında gördüm süratleride 160/170 vardı öndeki sürcü arayı açmış gidiyordu arkadakı ruzgarına girdi yakaladı arka amortisör demirenden yakaldı gitmesin diye adamı düşürdü silahlar çekip düşüren sürücüyü vuracaklardı ama durmadı kaçtı Allahtan otoban arasındakı yeşillik toprak alana düştü yoksa sonunu düşünemiyorum
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Bune lem herkese hamamdan çıkmış gibi çıplak motorun tepesinde ayrıca adam takladan sonra karizmayı bozmuyor hemen kalkıp yürüyor ama kollar haşat belli kolları oynatamadan kabadyı modunda gidiyor adana galiba burası allah akıl fikir versin nediyim
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Allah ıslah etsin diyeceğim ama, Allah ıslah olmaları için bugüne kadar bunlara binlerce müsibet vermiştir fakat anlayan kim. O yüzden Allah akıl fikir versin diyorum.

Facebook'taki yorumları ve yorum atan profilleri inceledim de, hakikaten yazık, üzüldüm gerçekten... Analarının verdiği emeğin karşılığı bu olmamalı. Polis durdurmuş hepsini, ceza kesiyor, arkada 10 tanesi gülüp eğleniyor. Sanki polis başkası için orada. Kasksız, plakasız, ruhsatsız, atletsiz yol kenarlarında geberip gitmeyin, akıllanın diye uğraşıyor; adamların umrunda değil. İnanç meselesine gelindiğinde hepsi müslümanım der, bu hayat tarzının müslümanlıkla alakası yok. Allah'ın emanet ettiği en büyük şey, kendi canını koruyamıyorsan, korumak için uğraşmıyorsan sonuçlarına bu dünyada da, öteki tarafta da katlanırsın, gerçi Allah'ın takdiridir.

Bu kazayo yapan elemanın bacağına platin takılmış herhalde. Yorum atanlara bakarsanız zaten içlerinde platinsiz adam kalmamış.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
işte benim önünde düşen şerefsizde aynı birebir böyle düştü ve ayağa kalktı.

tekrar bana aynı şeyleri yaşattığın için teşekkür ederim.

zaten avatarını her gördüğümde tilt oluyorum. :bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/115789-buyuk-kaza-atlattim-arkadaslar.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst