Cg kazası

trr

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
72
Adam o kadar takladan sonra direk kalkıp motora doğru yürüyor :cherry: İnsan bir bakar , çıkığım , kırığım , kanayan bir yerim varmı.. Salgılanan adrenalinle hissetmiyor tabi o an :p
 
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
kaskı ceketi geçtim adam üstü çıplak yahu. nasıl bir cesaret anlam veremiyorum ? keşke ben de o cesaretin 1/5i olsa :) elimde full ekipman, kapının önündeki motora daha binmedim bile.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
Natural Selection : yani doğal seleksiyon. Doğada hayatta kalma yetisi ve becerisi daha fazla olanlar yaşamlarına devam ederken videoda da görüldüğü üzere insanoğlunun en önemli özelliği olan zekası eksik olanlar elenerek sonraki nesillere devam edemiyorlar..

Normalde kaza videolarında içim sızlar ama bu apaçi kazalarını görünce gram üzülmüyorum.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
La bunlara bir şeyde olmuyor :). Orada kolu bir yerine girse fena mı olurdu? :p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
full korumayı geçtim. la insan bi atlet giyer bari:D

Buna hiç gerek olmadığını bu videodan anlıyoruz. Bu adamlara biz bunca sene boşuna kızmışız.
Herkes maymundan gelecek değil ya, meğer bunlar gergedandan geliyormuş.
Sorun yok, devam etsinler :cat:

(Gergedan oldukça sert, kuru ve kalınlığı 6 cm'yi bulan deriye sahip bir hayvandır)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Natural Selection : yani doğal seleksiyon. Doğada hayatta kalma yetisi ve becerisi daha fazla olanlar yaşamlarına devam ederken videoda da görüldüğü üzere insanoğlunun en önemli özelliği olan zekası eksik olanlar elenerek sonraki nesillere devam edemiyorlar..

Normalde kaza videolarında içim sızlar ama bu apaçi kazalarını görünce gram üzülmüyorum.
Bunlar bi şekilde hayatta kalıyor ama umarım evlenecek kız bulamazlar, bu tarz davranışlar yeni nesillere aktarılmamalı :cherry:

:) uyarı vermişlerdir kesin ama :) en doğrusu bu ara ders çalışcam diye evden çıkmıyom doğru duzgun paso buralardayım.. :)
Uyarı falan yok da forum bi yerde sıkıyor insanı, hep aynı.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bu videoda kazaymış, ölenmiş, geberenmiş çok merak uyandırmıyor. Esas merak edilmesi gerekn şey; orda ki bütün apaçilerin zekasını toplasak bir tane normal insan eder mi ? Yada bu apaçiler normal insan zekasının kaçta kaçına sahipler ? Güzel bir tez ödevi olabilir aslında
Çünkü bu sorular kesin netlik kazandığında, bu apaçi arkadaşlara da gereksiz yere kızılmamış, özrü bilindiğinden ona göre muamele edilmiş olur
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hiçbirşey korumuyo demeyin adamın kemikleri cildini koruyo :D
koca kafasıda hava yastığı vazifesi gördü izlemediniz mi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Apaçiler her düştüğünde küçük olan beyinlerinden bir parçayıda asfaltta bırakıyor:queen: Sonunda ne mi oluyor
18151128394429148710165.jpg

kuafor.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst