CG 150lik yüksek devir çevirmeme isteği

Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Motorda sıkıştırma az ise verim alamazsın. Sadece üst devir değil alt devirde dahi güçlü olmaz. Pistonu olabildiğince yukarı çıkar
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Sıkıştırma artınca alt devirlerde güçlenecek özellikle ani devirlenmede daha net hissedersin bunu. Zaten kendinde farketmissin 100 luk üst kapağın yanma odası 50 mm olmasi lazım haliyle piston aşağıda kalsa dahi sıkıştırma fazla oluyor. 150 lik üst kapağın yanma odası çapı 62 mm piston en üst konumda iken o yanma odası iyi verim vermesi için tasarlanmış.
Standart ölçü silindir piston setlerinde piston en üst seviyeye gelmesi lazım sende niye gelmedi ki. Silindir boyu mu farklı.
Üst kapak contasıni sac conta kullanıp silindir alt contasıni söküp yerine sıvı conta sürerek sıkıştırmaya bir miktar daha arttırabilirsin
 
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
34
Motorda sıkıştırma az ise verim alamazsın. Sadece üst devir değil alt devirde dahi güçlü olmaz. Pistonu olabildiğince yukarı çıkar

Sıkıştırma artınca alt devirlerde güçlenecek özellikle ani devirlenmede daha net hissedersin bunu. Zaten kendinde farketmissin 100 luk üst kapağın yanma odası 50 mm olmasi lazım haliyle piston aşağıda kalsa dahi sıkıştırma fazla oluyor. 150 lik üst kapağın yanma odası çapı 62 mm piston en üst konumda iken o yanma odası iyi verim vermesi için tasarlanmış.
Standart ölçü silindir piston setlerinde piston en üst seviyeye gelmesi lazım sende niye gelmedi ki. Silindir boyu mu farklı.
Üst kapak contasıni sac conta kullanıp silindir alt contasıni söküp yerine sıvı conta sürerek sıkıştırmaya bir miktar daha arttırabilirsin
Bende anlamadım neden aşağıda kalıyor, kalın conta vardı ince conta taktım biraz düzeldi.Tornada silindirin üstünden aldırmam gerek galiba.Bide üst kapağın emme ile egzozu çıkışını taşlamayı düşünüyorum faydası ne olur
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Silindirin üstünden tornada değilde rektefiyecide aldır. Ben tornacida yaptırdım silindiri mahvetti.
Üst kapağın portlarini genişletmek iyidir ama ayarı kacirirsan fazla oyarsan verim alamazsın dahada kötü olur yeni kapak alman gerekir birde düzgün yapabilmek önemli yamuk olmaması gerekli. Subaplari cikarman gerek o işlemi yaparken.
 
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
34
Silindirin üstünden tornada değilde rektefiyecide aldır. Ben tornacida yaptırdım silindiri mahvetti.
Üst kapağın portlarini genişletmek iyidir ama ayarı kacirirsan fazla oyarsan verim alamazsın dahada kötü olur yeni kapak alman gerekir birde düzgün yapabilmek önemli yamuk olmaması gerekli. Subaplari cikarman gerek o işlemi yaparken.
Piston silindire sıfır mı olsun şimdi bide pistonun subap yuvalarini genisleteyim mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst