- Katılım
- 14 Eyl 2012
- Mesajlar
- 314
- Motosikleti
- KTM 790 Adventure
- Konu Yazar
- #1

Son zamanlarda bir durum dikkatimi çekiyor. Hangi motosiklet kazası haberini açsam, instagram da hangi kaza reels'ine denk gelsem, videonun bir yerinden mutlaka bir 450SR veya 250SR çıkıyor. Bir dönem bu görevi R25 üstlenmişti, şimdi nöbet değişimi yaşanmış gibi.
Zafer Hoca'nın kaza analiz videolarında da aynaları kapatılmış, kurt kulaklı 450SR lara sık sık rastlıyorum. Artık videoyu açınca "bakalım bu sefer kaçıncı 450SR perte çıkacak" diye bekler oldum.
Bu motorlar sürücüyü gaza getiren bir karaktere mi sahip?
Fiyat/performans nedeniyle genç kullanıcı kitlesi çok fazla olduğu için mi daha fazla görünür oldular?
Yoksa eski R25 kitlesinin büyük kısmı 450SR'a mı geçti?
Konu marka gömmek değil, istatistiksel olarak gözüme batan bir durumu tartışmak.