CFMOTO 250SR 2024 - Elektrik / Marş Sorunu, Regülatör Değişti Ama Sorun Devam Ediyor

Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,887
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Söylediklerinizi uygulayacağım teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aslında ustama karşı oluşan güvensizlikten dolayı böyle bir konu açtım. Yaşadığım şeyler ve yapılan müdaheleler hep şüpheli hareketler. En başında bana sağlam dediği parçayı 2 gün sonra bozuk diyip değiştirmesi ve bir hafta sonra tekrar aynı problemle uğraşmam. Küçük bir şehirde yaşıyorum motosikleti götürdüğüm yer CFMoto servisi başka da bir yer yok, alternatif bir ikinci seçeneğim de yok. Bu hafta da sonuç alamazsam büyük bir şehirde başka bir ustaya götürmeyi düşünüyorum.
ben sana en başında söyledim problem belli başka bir servise götür diye bana inanmadın aynı sorundan burada kaç kişi bana yazdı sayısını hatırlamıyorum bile instagramdan bile yazıyorlar motoru elektrikçiye vermek ne demek onu anlamadım ben hala nasıl bi servis bu
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Böyük şehirde adamı öperler onuda unutma mğjda ar gibi olursun :))) böyük şehirdede iyi usta seçmek lazım. Cf ci arkadaşlara sor
 
Katılım
3 Haz 2026
Mesajlar
9
Motosikleti
SR250
ben sana en başında söyledim problem belli başka bir servise götür diye bana inanmadın aynı sorundan burada kaç kişi bana yazdı sayısını hatırlamıyorum bile instagramdan bile yazıyorlar motoru elektrikçiye vermek ne demek onu anlamadım ben hala nasıl bi servis bu
Valla ben de ne yaptığını anlamadım. Bugün gittim motorun yanına kontak çevirdiğimde ekranda 11 v yazıyordu. Dedim bu normal değil, bana söylediği şey 9v nin altına düşünce sorun var diyip marş bastı motor çalışmadı. Sonrasında tartıştık sorunu söyle ben onu yapayım dedi bana. İlk başta şase bağlantı kablosunu sordum daha sonra ekranda problem olabileceğini söyledim siz söylediğiniz için. Dayanamadı başka bir servisi aradı yaptıklarını anlatırken karşıdaki adam lafını kesti daha bugün bu sorunu yaşayan 3 kişiyi hallettim diyip sorunun ekran olduğunu söyledi. Motosikletimin garantisi yoktu karşıdaki adam 10-15 bin tl fiyata 25 iş günü içerisinde yapabileceğini söyledi. Kabul etmedim, motosikleti aldım çıktım dükkandan. Bir yer buldum 4500 tl fiyat verdi çok güvenilir gözüküyor anında yapıp 2-3 gün içinde elinde olur dedi. Müsait bir vaktimde ekranı söküp göndereceğim. Tekrar teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyük şehirde adamı öperler onuda unutma mğjda ar gibi olursun :))) böyük şehirdede iyi usta seçmek lazım. Cf ci arkadaşlara sor
Emin olun bazı şeyler yaşayınca maddiyat göze gelmiyor. İlk kez gittiğim bir ustaydı kendisi. Benzin fiyatlarından dolayı 250sr aldım, normalde fireblade kullanıyorum. Büyük şehirde ustam var, işim gereği vaktim olmadığından hem de servis oldukları için bu adamı tercih ettim. Demek ki ne olursa olsun bildiğimiz yoldan şaşmamak gerekiyor 🙂. Yorumunuz için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst