Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
erhan 3 gün izinliymiş tubişNe oldu biri açıklasa adam gibi.
erhan 3 gün izinliymiş tubişNe oldu biri açıklasa adam gibi.
Geçmiş olsun diyelim, ne yapalım artık, olan olmuş...
Konuyu 24 üye okuyor... YUHHHHH! Adamın yokluğu daha büyük olay![]()
![]()
halbuki birbirinizi tanısanız varya çok şaşırırsınız, ikinizde karakter olarak birbirinize çok benziyosunuz![]()
cerrahi erhan, yine kendini tutamadı anlaşılan birilerine fena patladı, bakıyorumda buna sevinen çok. neden acaba?
abi sende ne cevherler varmış :queen::queen:
cerrahi erhan, yine kendini tutamadı anlaşılan birilerine fena patladı, bakıyorumda buna sevinen çok. neden acaba?
cerrahi erhan, yine kendini tutamadı anlaşılan birilerine fena patladı, bakıyorumda buna sevinen çok. neden acaba?
hiç bişey söylemiyorum :farao: adamın arkasından atıp tuttuklarınıza bakın !:farao:
hiç bişey söylemiyorum :farao: adamın arkasından atıp tuttuklarınıza bakın !:farao:
neden gittiği açıklansa da herkes "HERKES DERS ALSA"
|
||||||||||