- Katılım
- 18 Ağu 2013
- Mesajlar
- 311
İşte kızlar bu yüzden kezbanlık yapıyor.. :mrgreen: Onlarda haklı doğal olarak.. :mrgreen:
Şimdi işin şakası niye kezbanlık yapsın ya nerede yazıyor doğal hakkı ? onu diyon sanane onu diyon banane varya hepsi bu instagram yüzünden abi çıktı ya instagram şimdi kızlar atıyor çapraz retrica ile fotoğraf bütün erkekler beğeniyor alıyor 300-400 beğeni aa diyorlar beni beğeniyorlar diyor ben bi kriterlerimi yükseltiyim işte yok baklavası olsun kolu balyoz gibi olsun yok öyle yok böyle sonra bizim gibi HAKKI BULUT tipli insanlar sap olarak kalıyoruz sonra tek aşkımız Motosikletimiz oluyor