-Centilmen motorcu- tebessüm ettim

Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
İşte kızlar bu yüzden kezbanlık yapıyor.. :mrgreen: Onlarda haklı doğal olarak.. :mrgreen:

Şimdi işin şakası niye kezbanlık yapsın ya nerede yazıyor doğal hakkı ? onu diyon sanane onu diyon banane varya hepsi bu instagram yüzünden abi çıktı ya instagram şimdi kızlar atıyor çapraz retrica ile fotoğraf bütün erkekler beğeniyor alıyor 300-400 beğeni aa diyorlar beni beğeniyorlar diyor ben bi kriterlerimi yükseltiyim işte yok baklavası olsun kolu balyoz gibi olsun yok öyle yok böyle sonra bizim gibi HAKKI BULUT tipli insanlar sap olarak kalıyoruz sonra tek aşkımız Motosikletimiz oluyor :D
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
93
sonra uğraş dur patenin tekeri eridi yok efendim sen her önüne gelen patenli kızın elinimi tutuyorsun, dışarda her gördüğün kıza bir şekilde yanaşmayamı çalışıyorsun..
Kız Bizimkilerdense senaryo buna gider ben diyim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst