Cengiz COŞKUN Kaza Geçirmiş.....

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Çok büyük geçiş olsun Cengiz kardeşime... Motosiklet işini ciddiye alan ve motosiklete çok saygısı, sevgisi olan bir kardeşimiz. Ülkemizin önemli motostunt elemanlarından biri... Umarım kısa sürede toparlanıp, pistlere döner. Kendisiyle A2TEKER dergisi için bir yazı kaleme almak istediğimde bir kere telefonla görüşmüştüm. Bu işe yüreğini koymuş bir genç. Tekrar geçmiş olsun ve tüm motorcu arkadaşlara daha dikkatli sürüşler dilerim... Allah acil şifalar versin...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçmiş olsun. Allah yardımcısı olsun. Kaza nasıl olmuş bilen var mı ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
haydaaaa

facebook da arkadaşız, siyasi olarak biraz atışsak da mert bir arkadaştır.

çok üzüldüm allah kızına karısına bağışlasın.. :(
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Geçmiş olsun tez zamanda kalkar ayağa inşallah kaza nasıl olmuş peki ?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Geçmiş olsun kardeşimize Allah!tan acil şifalar dilerim..çok değerli bir yetenek...
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
haydaaaa

facebook da arkadaşız, siyasi olarak biraz atışsak da mert bir arkadaştır.

çok üzüldüm allah kızına karısına bağışlasın.. :(



yuh beee böyle bi konuda bile siyaset karıştırdınızya diyecek söz bulamıyorum .. cengiz abi 5 vakit namazını kılan kul hakkı yemeyen ,Allah korkusu olan adam gibi adamdır ,
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yuh beee böyle bi konuda bile siyaset karıştırdınızya diyecek söz bulamıyorum .. cengiz abi 5 vakit namazını kılan kul hakkı yemeyen ,Allah korkusu olan adam gibi adamdır ,

dikkat edersen mert bir arkadaş dedim. güzel bir arkadaştır demek istedim.

abdest namaz ve kul hakkını allah bilir.

siyaset başka birşey ve insanlar bu konularda tartışabilir. bu medeniyet göstergesidir.

sadece muhabbetimizin cilvesinden bahsettim, düşmanlığımdan değil! hemen alıntı yapıp benim karşıt görüşlü olduğumu saniyesinde idrak edip, olayı farklı yerlere bağlamanız çok yanlış oldu.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bence böyle muhabetler böyle tartışmaların yeri değil "geçmiş olsun cengiz abi"
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Cengiz abimizin bir arkadası cengiz abinin facebook duvarın da bunu paylaşmış :Arkadaşlar yalvara yakara yoğun bakıma girdik cengiz abimiz kendine gelmiş bizle konuştu Herşeyi hatırlıyo beni burdan çıkarın benim Bişeyim yok Dio doktorlarlaaa konuştuk bu şekilde devam ederse 2 gün sonra normal odaya alçaklarını söylediler şuan çok iyi merak etmeyin başka gelişmeleride yine yazarım ben Allah'a emanet olun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah yardımcısı olsun...hakettiği layık olduğu alakayı hiç göremedi medya ve motosiklet camiasında...çok yetenekli bir arkadaşımızdır...
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
18
Cengiz Coşkun
dualarını esirgemeyen bütün sevdiklerimden Allah razı olsun çok şükür şuan daha da iyiyim normal odaya çıktım CENGİZ COŞKUN

https://www.facebook.com/turkishstunt/posts/10151329350433788
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
durumunun iyi olması sevindirici bir durum.
değilse başlığı okuyunca baya üzülmüştüm.
allah acil şifalar versin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst