Celil kardeşinizin doğum günü kutlu olsun !

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Doğum günün Kutlu Olsun Nice yıllara.....

teşekkür ederim sağ olun :)

dogum gunun kutlu olsun bende 16 ma gırecegım aralıkta :(

OO zikkim kardeş ben senden büyükmüşsüm yaw :)

Doğum günün kutlu olsun.Mübarek günede denk gelmiş.

Evet abicim ilk defa böyle oldu :)

Kanka 5 dakika daha açmasaydın ben açıcaktım .. :p

Doum günün Kutlu olsun Pata yokmu resim yok mu bu ne biçim topak yafu ::dpac::

ohhoo senin açmanı beklesek doğum günü elden gidecekti yinede eyv. saol :)

Doğum günün kutLu olsun arkadaşımız :p

teşekkürler sevgili çakalaz:p

Celil arkadaşım doğum günün kutlu olsun.:rendeer:Sık dişini, ben de sıkıyorum az kaldı.:pr:İnşallah alacağız şu ehliyetleri.:cat:

Sağolasın Ömer sadıcım.2 sene kaldı ama çabuk geçeceğini biliyorum. Yıllar aylar çok çabuk geçiyor :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun. :)

Teşekkürler asm hocam :)

doğum günün kutlu olsun senin ehliyet işi bendende sakatmıs benim yazılmama 8 ay kaldı :p

8 ay nedirki dostum yazılıcan bide ehliyetin çıkmasını bekleyecen off offf:pr:

nice yıllara celiil :) happy birthday to youuu :)

Çok tenk yu Çok tenk yu Sinan abicim :rendeer:

nice mutlu yıllara celil :rendeer: daha nice seneler görmen dileğiyle...

Teşekkür ederim saygıdeğer hemşehrim :)

Doğum günün kutlu olsun kardeşim.:rendeer:

Eyvallah atlantic abicim çok teşekkürler :rendeer:

celilo celilo destane doğum günün kutlu olsun uzun boylu bacaksız nice mutlu yıllara..:mrgreen::rendeer:

Teşekkürler Kerem abi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Vayy doğum günün kutlu olsun Celil'im.Motor olsa hediye olarak gezdirirdim seni azcık.Neyse seneye kaldı artık:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
ah genclık ahh-16 yasıma tekrar donebılmek ıcın neler vermezdım:)fazerımı bıle feda ederdım.kardesım nıce yıllara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst