- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
- Konu Yazar
- #21
Doğum günün Kutlu Olsun Nice yıllara.....
teşekkür ederim sağ olun
dogum gunun kutlu olsun bende 16 ma gırecegım aralıkta![]()
OO zikkim kardeş ben senden büyükmüşsüm yaw
Doğum günün kutlu olsun.Mübarek günede denk gelmiş.
Evet abicim ilk defa böyle oldu
Kanka 5 dakika daha açmasaydın ben açıcaktım ..
Doum günün Kutlu olsun Pata yokmu resim yok mu bu ne biçim topak yafu ::dpac::
ohhoo senin açmanı beklesek doğum günü elden gidecekti yinede eyv. saol
Doğum günün kutLu olsun arkadaşımız![]()
teşekkürler sevgili çakalaz
Celil arkadaşım doğum günün kutlu olsun.:rendeer:Sık dişini, ben de sıkıyorum az kaldı.r:İnşallah alacağız şu ehliyetleri.:cat:
Sağolasın Ömer sadıcım.2 sene kaldı ama çabuk geçeceğini biliyorum. Yıllar aylar çok çabuk geçiyor :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun.![]()
Teşekkürler asm hocam
doğum günün kutlu olsun senin ehliyet işi bendende sakatmıs benim yazılmama 8 ay kaldı![]()
8 ay nedirki dostum yazılıcan bide ehliyetin çıkmasını bekleyecen off offf
nice yıllara celiilhappy birthday to youuu
![]()
Çok tenk yu Çok tenk yu Sinan abicim :rendeer:
nice mutlu yıllara celil :rendeer: daha nice seneler görmen dileğiyle...
Teşekkür ederim saygıdeğer hemşehrim
Doğum günün kutlu olsun kardeşim.:rendeer:
Eyvallah atlantic abicim çok teşekkürler :rendeer:
celilo celilo destane doğum günün kutlu olsun uzun boylu bacaksız nice mutlu yıllara..:mrgreen::rendeer:
Teşekkürler Kerem abi
Son düzenleme: