2 222ibo Katılım 29 Ağu 2008 Mesajlar 1 30 Ağu 2008 Konu Yazar #1 arkadaşlar motor almayı düşünüyorum çelik cup ya100-7 modeli hoşuma gidiyor sizce nasıl çelikmimi başka bir modelmi?
arkadaşlar motor almayı düşünüyorum çelik cup ya100-7 modeli hoşuma gidiyor sizce nasıl çelikmimi başka bir modelmi?
omercan83 Katılım 30 Ağu 2008 Mesajlar 3 30 Ağu 2008 #2 bence alacaksan honda al valla celık falan hıkaye 100luk beat al omurluk kullan yada aktıva al yınede sen bılırsın hayırlı pazarlar sana
bence alacaksan honda al valla celık falan hıkaye 100luk beat al omurluk kullan yada aktıva al yınede sen bılırsın hayırlı pazarlar sana
huceyn Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 2,838 30 Ağu 2008 #3 taby ki çelik honda falan da neymiş.ben hondayı hiç mi hiç sevmem.bence çinden şaşma kardeşim.adamlar bilio işi:wiinkk:
taby ki çelik honda falan da neymiş.ben hondayı hiç mi hiç sevmem.bence çinden şaşma kardeşim.adamlar bilio işi:wiinkk: