Çekmeköyde zabıtalar bir kuryeyi işinden etti

Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Olay İstanbul'un Çekmeköy ilçesinde meydana geldi. Getir firmasında çalışan bir motorlu kurye, trafikte seyir halinde iken bir zabıtayla trafik halinde bir sürtüşme yaşıyor ve olayları kayıt altına almak için kamera kaydını açıyor. Ardından ilgili zabıta, bu durumdan rahatsız olup kamera kaydını silmesini, bir devlet memurunu kayıt altına alamayacağını söylüyor. Kişi de bunları kamera kaydına aldığını ve mahkemeye verebileceğini söylüyor. Ardından ilgili zabıtalar kişinin çalıştığı yere gidip patronuyla konuşup kişiyle sözlü olarak tartışmaya giriyor. Akabinde çalışan kuryenin patronu, kişiyi işten çıkartıyor. Kurye arkadaşımız bu videoları sosyal medyaya yüklemesi ardından tekrar işe çağırılıyor fakat gitmiyor. Bu durumda da ne Getir, ne de birisi çocuğun arkasında durmuyor. Olayla ilgili olay sahibinin videoları:

Motorlu kurye işçileri derneğinin paylaşımı:


Zaten Getir firması bir süredir paket ücretlerinde %35 fiyat düşüklüğüne gittiği için çalışanlar tarafından boykot ediliyordu. Bununla birlikte de iyice tepki çekmiş oldu. Düşünceleriniz nedir
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Hayatlarında bir yerlere varmamış, hiçbir şey için emek etmemiş insanları kolay yoldan böyle yetki verirlerse en ufak şeyde yaşayacakları güç zehirlenmesi böyle olur.
 
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100
Alınamazmıs hocam adam öyle söylüyor baksanıza
Kamusal alanda, haber vererek, işini yapmasını engellemeyecek şekilde, hukuki haklılığını ispatlamak amacıyla ve sadece bununla sınırlı olarak kullanmak üzere saygı ve özen çerçevesinde kayıt alınabilir. Böyle sosyal medyaya yayarsanız cezası da olabilir.
Neyse, ne o avukat ne ben :D
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Kamusal alanda, haber vererek, işini yapmasını engellemeyecek şekilde, hukuki haklılığını ispatlamak amacıyla ve sadece bununla sınırlı olarak kullanmak üzere saygı ve özen çerçevesinde kayıt alınabilir. Böyle sosyal medyaya yayarsanız cezası da olabilir.
Neyse, ne o avukat ne ben :D
Dalga geciyorum zaten hocam :D
Hayatlarında bir yerlere varmamış, hiçbir şey için emek etmemiş insanları kolay yoldan böyle yetki verirlerse en ufak şeyde yaşayacakları güç zehirlenmesi böyle olur.
Oyle demeyin hocam kesin ilgili universitenin ilgili bölümünden dereceyle mezun olmustur bizim ülkemizde liyakatsizlik arar mı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst