çekiş sorunu..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a ramzey 125 scooter 750 km de motorum var düzde bi sorun yok ama bayıra gelince kesiliyor çıkıyor ama yavaş çıkıyor geçende bi arkadaşla gidiyoduk ve dik bi bayır gelince yavaş yavaş hız düşmeye başladı 30 20 derken iyice yavaşladı bu çekişi nasıl artırabilirim normal bayırlarda falan 30 35 le falan cıkıyo bu iş nasıl hallederim ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

yardım edecek yokmu arkadaşta 100cc vitesli ramzey var 3 kişi canavar gibi bayır çıkıyor benimki 2 kişi bayılıyor...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Anlaşılan motosikletini yeni aldın.Sana kullanım klavuzu diye bir de kitap verilmiştir.Buradan ilk kullanım bilgilerini dikkatlice okursan neden böyle olduğunu ve motosikletine kötülük yaptığını anlarsın.Özellikle çin üretimi motorlara ilk aldığında canının istediği gibi binmemek gerekir.Rodaj olayını formda bulabilirsin.
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
radaja tamamen uydum 750 km ye kadar birkere bili gazı yarıdan fazla geçmedim bayıra hiç vurmadım bu ilk ti
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
son birşeydaha motorda ne gibi ayarlar hızlı veya yavaş gitmesini sağlıyor mesela benim motorum ayarlı motor diyen arkadaşlar var ayar derken ne gibi ayarlardan bahsediyorlar
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
dostum açmış oldugun konuları takıp edıyorum denk geldıgınde,fakat senın bu motorun gormeden pekte bırsey demek ıstemem ancak ayarlı bır motor degıl ayarsız bır motor cunkı bu soylemıs oldugun normal katalog standartlarının altında yanı anormal olan bırseyler var en ıyısı ıyı bır usta bulman olucak burdan bu sekılde yardım cok zor motorun ıcın,
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
dostum açmış oldugun konuları takıp edıyorum denk geldıgınde,fakat senın bu motorun gormeden pekte bırsey demek ıstemem ancak ayarlı bır motor degıl ayarsız bır motor cunkı bu soylemıs oldugun normal katalog standartlarının altında yanı anormal olan bırseyler var en ıyısı ıyı bır usta bulman olucak burdan bu sekılde yardım cok zor motorun ıcın,

250 km sonra bakıma götürecem orada herşeyi söylicem ama uğraşacaklarını sanmıyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
İlk olarak rodajı kurallara uygun olarak tamamla.Yeni motorlarda bazı ayarsızlıklar olabilir.Ayrıca garanti dışına çıkarabilecek müdahalelerde bulunmayın.Sabırsızlık cebinize zarar verebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst