- Katılım
- 1 Ocak 2004
- Mesajlar
- 929
- Konu Yazar
- #1
Sen bu resimlerin herçek oldugunu mu sanıyorsun :cherry:Mr_Bad_Guy' Alıntı:ürperdim
tamam da bu kadar yüksek yerlerden düşen adamların makinaları ve filmleri hala sapasağlam...
naylon olmasın bunlar?
YoL_GezeR' Alıntı:Abov mükemmel yaw Allah kimseyi son görüntüyü çekmek zorunda bırakmasınr:
doğru söylüyorsun:cat:viper_1' Alıntı:abi , bu güzel mesajlar hortlamaz da kimler hortlar...