CC Küçülteceğim yardım (Scooter)

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Büyük oranda semt içinde arada sırada e5 e çıkarak kullanacağım için Fiddle a niyetlendim.Çünkü küçücük olması ve mat siyah rengiyle resmen sahip olmak istiyorum :D. Baktım ki yok onunla olacak gibi değil jet14 yada nmax e geçiş yapacağım.Yine fikirlere açığım tabi araştırma her zaman şart.Tekrar hepinize teşekkür ederim.Saygılar
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Büyük oranda semt içinde arada sırada e5 e çıkarak kullanacağım için Fiddle a niyetlendim.Çünkü küçücük olması ve mat siyah rengiyle resmen sahip olmak istiyorum :D. Baktım ki yok onunla olacak gibi değil jet14 yada nmax e geçiş yapacağım.Yine fikirlere açığım tabi araştırma her zaman şart.Tekrar hepinize teşekkür ederim.Saygılar

abs frene sahip bir scooter tercih etmeni tavsiye ederim , küçük çaplı tekerleklerin yol tutuşu malum , abs ile özellikle kışın ıslak yollarda çok daha güvende olursun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst