- Konu Yazar
- #41
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Büyük oranda semt içinde arada sırada e5 e çıkarak kullanacağım için Fiddle a niyetlendim.Çünkü küçücük olması ve mat siyah rengiyle resmen sahip olmak istiyorum
. Baktım ki yok onunla olacak gibi değil jet14 yada nmax e geçiş yapacağım.Yine fikirlere açığım tabi araştırma her zaman şart.Tekrar hepinize teşekkür ederim.Saygılar