- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,467
- Motosikleti
- D400
honda activia goruyorum buralarda adam dağ bayır cıkıyor yenge ile. cc olarak karsılar mı bilemedim sizi.
bu arada konu sahibini tebrik ederim, yazdıgını okurken kim yine konuya değil de kaska falan takılacak onu merak etmiştim. kibarca agızlarının payını vermiş.
bu arada konu sahibini tebrik ederim, yazdıgını okurken kim yine konuya değil de kaska falan takılacak onu merak etmiştim. kibarca agızlarının payını vermiş.