- Katılım
- 19 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,247
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba;
2012 Honda CBR 250R motoruma yaklaşık olarak bir yıldır biniyorum. Artık altı yüksek, torklu, güçlü, yarı sport, yarı enduro derken MT-03 dikkatimi çekti, araştırdım biraz. Yalnız burada MT-03 sahibi abileriminde MT-03 hakkında beni aydınlatmalarını rica ediyorum.
MT-03 almalı mıyım? Artılar-Eksiler nelerdir?
-Oturuş Pozisyonu
-Uzun yol konforu
-Yakıt? v.s

2012 Honda CBR 250R motoruma yaklaşık olarak bir yıldır biniyorum. Artık altı yüksek, torklu, güçlü, yarı sport, yarı enduro derken MT-03 dikkatimi çekti, araştırdım biraz. Yalnız burada MT-03 sahibi abileriminde MT-03 hakkında beni aydınlatmalarını rica ediyorum.
MT-03 almalı mıyım? Artılar-Eksiler nelerdir?
-Oturuş Pozisyonu
-Uzun yol konforu
-Yakıt? v.s
