Cbr125'ten sonra motosiklet tavsiyesi

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Motosikletimi 4 gün önce sattım.Şu sıralar yeni motosiklet bakıyorum,önceliğim ABS olması.

Aklımdaki modeller Ninja 300,CB 500F,CBR 500R gibi ABS'si olan a2 ehliyet ile kullanılabilen motosikletler.
Bütçem 20 bin dolaylarında sıfır almak istemiyorum, bu motosikletleri kullananlardan tavsiye bekliyorum.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Üçü de çok güzel motorlar. İçinize en çok sineni alıp kazasız belasız sürersiniz umarım.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Tek silindirden tek silindir 250ccye geçmemeni tavsiye ederim. Cbr500r çok güzel bir alternatif. 20bine temizini çok rahat bulursun
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
250sl'de düşünmüştüm fakat boyut olarak altımda çok ufak kaldı,biraz daha kalıplı bir motosiklet bakıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

Tek silindirden tek silindir 250ccye geçmemeni tavsiye ederim. Cbr500r çok güzel bir alternatif. 20bine temizini çok rahat bulursun
top speed gibi bir merakım yok ara hızlanmaları iyi olsun,yürürken çok devir çevirmesin bir de 130-140 sabit olarak rahat gitsin benim için yeterli.
 

14k

Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
64
Dominar 400 begenebilirsin abim bende cbr 125 kullanıyorum bajaj test sürüsü etkinliğinde deneme sürüsü imkânım çok güzel oldu
Motor cbr 125 gibi diyebilirim sadece biraz fazla büyük çok konforlu oturuş pozisyonu çok rahat gaz acinca ben 110dan 140 direk gördüm son hız merak gitmesi için tek kotu gelen yanı 8bin devirde kesici var ve kesici sesi komedi :)) bi test imkânın olursa bi dene fiyatı da uygun 18.000 TL maximum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Dominar 400 begenebilirsin abim bende cbr 125 kullanıyorum bajaj test sürüsü etkinliğinde deneme sürüsü imkânım çok güzel oldu
Motor cbr 125 gibi diyebilirim sadece biraz fazla büyük çok konforlu oturuş pozisyonu çok rahat gaz acinca ben 110dan 140 direk gördüm son hız merak gitmesi için tek kotu gelen yanı 8bin devirde kesici var ve kesici sesi komedi :)) bi test imkânın olursa bi dene fiyatı da uygun 18.000 TL maximum
Hint malı almak gibi bir düşüncem yok 18000 o motora çok bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst