cbr125r segman istiyor 150 upgrade yapsak mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar 2005 model cbr 125 motorda yag yakma var segman istiyor bi yanim ac segman at kapap harcama diyor bi yanim acmisken 150cc ye upgrade et diyor ama ufacik bir arastirma yaptim 150ccler 4 valf oluyormus ben bunu 150 cc yaparsam piston segman 150cc gomlek alacagim almisken silindir kapaginida 4 valfe donusturmek gerekir diye dusunuyorum ortalama bu ise masrafim ne olur liste cikarabilcek biri var mi yapan yada kaynak goren duyan var mi arkadaslar
 
Katılım
6 Ağu 2015
Mesajlar
116
cg 100 cc den 150 cc yaptım piston silindir ile üst kapağı hiç oynamadım performansı güzel tork canavarı oldu ama cbrnin sistemi farklı baya para yer bana kalsa segman at devam et makinayi sat daha iyisini al
şahsi görüşüm
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
uğraşmaya değmez segman at devam ne kadar oynarsan o kadar sorun çıkartır başına
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki arkadaslar sadece segman mi atayim yoksa piston segman set olarak mi degistireyim saglikli olmasi acisindan birde 0.100 gomlegin son seviyesine honlatip onu mu taksam performansta etkisi olur mu aceba
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Silindir ne durumda baktın mı? Belki silindiri de çizdi
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
bildiğim kadarıyla cbr'nin orjinal 150 silindiri yok.

çin malı olanlardan uydurman gerek ama cbr 125'ler su soğutmalı bildiğim kadarıyla ?

150 lik su soğutmalı hangi silindiri uyduracaksın ?

orjinalinin dışına çıkarsan pek randıman vermez at segman piston devam et.

Honlama konusuna gelince orjinal pistonun ölçüleri elindeki silindire uygunsa honlatma.

eğer uymuyosa son seviyeye değil 1. seviye honlat 1 seviye daha pay kalır.

ayrıca 2 valfi motoru 4 valfliye çevirmek motoru 0 dan icat etmekle eş değer.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar ben kendim tamir eden biriyim usta aramama gerek yok kendim yapacam zaten motoru aldigimda dokuktu komple saseye indirip boyadim falan simdide motoru hazir acacekken biraz daha tatli bir surusu olsun istiyorum ufak bi tork ivmelenmesi icin ufakta hp top speed yukselmesi icin aklimdaki kapagi son seviyeye taslatayim yanma odasini kucultmek icin pistonuda son seviyeye honlatayim boylece kuculen yanma odasi ile yusek kompresyon buda tork demek honlatma ilede fazla alan ile hp yukselir diye dusunuyorum ama bu son rektefiye demektir bunun yerine daha saglikli yapilmis onerisi olan kaynak goren varsa sevinirim kapagi kendi imkanim dahilinde port polish yapmayi planliyorum
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunların hiçbirini tam olması gereken miktarda yapamayacağından muhtemelen motor çöp olacaktır. Bence orjinal parçalar ile motoru sıfır yap.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesım motorun zaten orjınalınde 0.25 0.40 0.75 ve 1.0 olarak yedek takımları satılır bı gomlekte maksımum 1.0 honlanır delme takma bır ıs degıl ama ne kadar getırısı olur getırı ıcın motorun gomlegını ve kapagını son rektefıyeye kadar sıldırmek mantıklı mı bunu ancak yapan bırısı soyleyebılır

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

ayrıca elıme aldıktan sonra cop edecek motor ustalarından degılım gerekırse turboya kadar cevırırım ama amacım fıyat performans aralıgını hakkıyla yapmak
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
125 cc su soğutmalı silimdiri 150 ye falan çeviriyon 2 valfli motoru 4 e çevirmeye kalkıyosun senin kafan biraz karışık.

Çok fazla bilgi edineyim derken kafan karışmış.

Önce bi motoru sök. Eline bi kumpas al silindir piston ne varsa ölç buraya at resimleri ben sana söyleyecem napman gerektiğini.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesım benım kafam karısık degıl genelde zor olan ıslerle ugrasan bırısıyım mekanık bılgımde yeterınce var kı bır kac calısmam 1.6 tek egzantrıklı duz bmw motorunu cıft egzantrıklı is motora cevırdım 72 model v6 2.300 motora turbo uygulaması yaptım. bunun gıbı bır kac farklı ugraslarla ılgılendım benım burdakı amacım motora harcadıgım parayı en az kayıpla guc ve saglıklı calısma olarak gerı donmesını ıstıyorum bu yuzden nasıl bı uygulama yapmam gerektırdıgını arastırıyorum bana bırısı cıkıp derse kı kardes sılındırı orjınal topla sadece sılındır kapagını 4 valflı atıyorum cbf150 yada 4 valfı su motorun kapagıyla uyarla derse bunu tartısırım.

bırde motoru ac olc yaz demıssın ama motor elımn altnda cok işimi goruyor suanda bu yuzden dagıtmadan once yapacaklarımı netlestırıp parcaları toplamak ıstıyorum daha once basıma geldı kafa grenajının parasını yolladdım 10 gun oyaladılar motor şaseyı ıple asılı kaldı boyayı yapamadıgım ıcın toplayamadım falan
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bulabilirsen 150cc 4v yaptır asyada satılan cbr150 nin silindir saplamalar bloğa uyuyorsa komple ondan alıp takabilirsin ben zamanında 2v 150cc scooterı 4v 200 cc yapmıştım uğraşınca oluyor köpek gibi de gidiyordu :) şimdiden kolay gelsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek sıkıntım bıraz anlayıslı bır parca tedarıkcısı cbr 150 sılındır kafasını sehır dısında bulabılırım ancak gelıp denenmesı gerekır ıade kapısını acık bırakacak bır parcacı ve parcayı bulmak lazım ıste sadece 4v yapsan yıne yeter gıbı daha rahat nefes alacaktır motor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sebeble arastırma ıcındeyım ama motorunu surmekten baska ıs yapan yok gıbı :( cbr125 sankı hıc oynanmayan bı motor gıbı fazla bı kaynakta yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst