cbr125r 2005 parça tedarik yardımı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar 205 model cbr125r motor aldım fıyatı bıraz uygun oldugu ıcın masrafıda bıraz fazla eşşek nıyetıne kullanılmıs bazı parcalara ıhtıyacım var yuzeysel olarak eksık lıstesı bu lısteyı en uygun nasıl temın ederım elınde olan varsa yardımcı olursa sevınırım
kafa grenajı komple
far
sag sol grenaj
arka disk
arka balata
ön fren manet (deposuyla bırlıkte
eksoz
ayaklıklar
zincir ve dişli takımı
dişli kapağı

birde zincirin takıldı sanzumandakı dişliyi oraya kaynatmıslar o mil'in değişmesi gerekli ama adı nedir ne kadardır değişim için sanzumanı sokmek gerekır mı bu konuda bılgı verırsenız sevınırım resımlerı eklıyorum motorun yorumlar onerılere acıgım ben motoru kendım yapacagım ustam falan yok o yuzden tamırcıden zıyade uygun fıyatlı parca bulmam gereklı






 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
dostum bu motor kafadan darbe almış ve ön maşa inanılmaz yamuk. bunu görebiliyorsundur umarım? bak şakaya gelmez yoldayken başına bir iş gelir o maşaların, şase bağlantısının düzeltilmesi gerek. bunu sen yapamazsın sanayide bu işi yapan birine yaptırman gerek.

ayrıca ön dişliyi kaynatmak nasıl bir mantıktır allahım gözlerim kanadı görünce. çıkarmı bilemem. çok zor zarar vermeden onu ordan çıkarmak. değiştireyim desen motoru açman tüm şanzumanı dağıtman yenisini takıp toplaman gerekecek :(

çok büyük iş almışsın başına şahsi fikrim.

parçalar konusunda birşey diyemem. bir çok alternatif var. hatta burda mterayes26 nickli dostumuz bu işi yapıyor. ulaş yardımcı olur sana.

ama öncelik o maşaları acilen değiştir.

kolay gelsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a. cevapların ıcın tskler bende bakmay gıttıgımde gordugum ılk 2 sey on masa sonrasında dişliydi sanayıde 20 yıllık tornacı akrabam var amartısorlerı sokup orda duzelttırecegım ama ben orda amortısorlerde egrılık gordum farklı bı yer varsa belırtırsen sevınırım
dıslı konusunda prız dıregı sokup sanayıde temızletıp yenı dıslıye gore tamır etme yoluna gıdecegım yoksa en kotu prız dırek bulmam gerekecek tabıı bıraz zor olacaktır
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
s.a. cevapların ıcın tskler bende bakmay gıttıgımde gordugum ılk 2 sey on masa sonrasında dişliydi sanayıde 20 yıllık tornacı akrabam var amartısorlerı sokup orda duzelttırecegım ama ben orda amortısorlerde egrılık gordum farklı bı yer varsa belırtırsen sevınırım
dıslı konusunda prız dıregı sokup sanayıde temızletıp yenı dıslıye gore tamır etme yoluna gıdecegım yoksa en kotu prız dırek bulmam gerekecek tabıı bıraz zor olacaktır

a.s. dostum.

ben ön maşanın düzeltilmesi konusunda biraz farklı düşünüyorum. tabi bu bir seçim. ben olsam asla düzelttirmez, yenisini alırdım. nedeni ise metal o darbeyi almış. ve içinde nasıl bir zarar var şu an bilinmez. ayrıca tersi bir kuvvetle eski haline getirilmeye çalışması gözle görülmeyecek kılcal çatlakları ve metal yorgunluğu denen şeyi çok daha hızlandıracaktır. ama yine de dediğim gibi bu sizin tasarrufunuz.

ön maşa haricinde alınan darbe şasi bağlantı boğazını da yamultmuş olabilir. bu da motorun dengesine etki eder. kullanım yada tamir kitapçığı vardır cbr 125 r nin. orada olması gereken doğru boğaz açısı yazar. ona göre maşaları düzelttirirken açısına baktırmayı ihmal ettirmeyin.

mili söktükten sonra bence temizlettirip yerine takmaktansa yenisini almak daha sağlıklı ve daha az maliyetli olur diye düşünüyorum. tabi aradaki fiyat farkına bakmak gerek.

kolay gelsin.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
kardeşim bu motoru parca halınde sat uzerıne az daha koy temızını al benden sana tavsıye bundan yapsanda tad alamazsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yapmaya basladım dun motoru komple dagıttım boyayarak temız toplayacam amartısorlerı duzelttım şaseyı temızledım zımparaladım boyaya hazırladım arka beşiği boyadım amartısorlerı gıdondakı alımunyum parcayı amartısoru tutanı guzelde oluyo gıbı grenajlarıda su zımparasıyla guzelce zımparalıycam siyah boya aldım 400gr mercedesın 7 renk sımlı ustune akrılık beyaz aldım parlamıycak sekılde kendı halımde ugrasıyorum bakalım marsıda yaptırdım 75 lraya bobınaj falan alttada resımler var :)

bag halı kusura bakmayın. :)


 
Katılım
1 Eki 2016
Mesajlar
23
Sadece grenajlarını sıfır almaya kaksan sağ sol yanak,sağ sol sakal,sağ sol kafa ve far 2000 lirayı geçer.Sahibinden.com da ege motorda tüm parçalar var.
Hesapla bu parça fiyatına derli tolplu bir cbr125 alıyorsun zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

Ama grenaj takmayıp naked tarzı yapabilirsin.İnternet bir araştır istersen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortalama 1200 1300 gıbı butun parcaları dızdım 130 lıraya bı arkadastan yan grenajları arka dıskı arka dişliyi aynaları aldım. 240 lıraya km sayacı aku sınyal zıncır falan ıvır zıvırı aldım sadece fatıh kılıclı denen paraya doymus adama 740 lıra verdm far cıkma ve kafa grenajı sıfır olarak aldım. keske hıc muhattap olmasaydım o fırmayla musterı ılıskılerı sıfır vs vs gıbı aarkadaslar tamırı kendım yapıorum zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst