CBR 600RR son sürat nedir

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
48
kullanan arkadaşlardan bilgi istiyorum 2005 cbr 600rr son sürati nedir 2005 yamaha r6 nın nedir
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
48
R6 dan şüpem yok görür ama cbr 600rr nin beygir gücü az gibi geldi ama oturuş pozisyonu ve sele yapısı bana r6 dan daha rahat geldi 2005 kasa acaba 270 fln yaparmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
450 bilemedin 500 :bounce:
yokus aşşa 550de gören arkadaşlar var :cat:
yalnış biliyosun benim arkadaş yokuş yukarı 500 düzde 600 yokuş aşağı 650
yapıyo ama çıkmadan önce hocayla sözleşme imzala birazdan gelicem biyere kaybolma selamı okuyacaksın diye:cat:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
Yüzyıllar Önce Yaşayan Bir Filozof derki :(YüzYıllar Önce Motor Oldugunu Varsayarsak :D)
- Benim için En yüksek Hız , " Yeterli " Olan Hızdır...

MehmetTr kardeş cbr600RR da , Normal Koşullarda Yeterli Hıza Ulaşır :)
Haaa Eğer Benim Koşullarım Anormal dersen , o da seninle Yaradan Arasında Kalan bir Mesele Olur

Saygılar
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
48
Yüzyıllar Önce Yaşayan Bir Filozof derki :(YüzYıllar Önce Motor Oldugunu Varsayarsak :D)
- Benim için En yüksek Hız , " Yeterli " Olan Hızdır...

MehmetTr kardeş cbr600RR da , Normal Koşullarda Yeterli Hıza Ulaşır :)
Haaa Eğer Benim Koşullarım Anormal dersen , o da seninle Yaradan Arasında Kalan bir Mesele Olur

Saygılar
kullanan biri olarak kaç gördün en fazla normal şartlar altında
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
2.55-2.60 arasi oynattım Ekrani, En Son Rüzgarın Kesici Sesinin VErdiği Korkudan Dolayı İleri Gidemedim. (not:kesinlikle Hataydı bu denemem. sadece sansımı zorladım)

Eğer makinaya temiz bakmışsan ve Sağlam Buji + Hava filtresi takarsan 290 Görürsün Ekranda
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
48
bir şey daha sormak istiyorum eski modellerde sele yüksekliği değişirmi aynı mı kalır değişen motor mu olur
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yalnış biliyosun benim arkadaş yokuş yukarı 500 düzde 600 yokuş aşağı 650
yapıyo ama çıkmadan önce hocayla sözleşme imzala birazdan gelicem biyere kaybolma selamı okuyacaksın diye:cat:

Sende bılemedın :mrgreen: benım gkn abım yokus yukarı 650 duz yolda 750 yokus asagı 940 gordugunu soledı ucakla bı ara bıle kapısmıs... :mrgreen:

Topıce ve soruya bak :mrgreen: Bole topıclere onceden cok sasırır ve kızardım ama sımdı alıstım :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayal mayal 285 civarı bir şeyler hatırlıyorum, motor henüz 30km yapmıştı ve arkadaşımındı, o yüzden zorlamadım ama zorlasamda 3-5km daha yapardı fazlasına imkan vermiyorum.

Sürüşü nedense bana keyif vermiyor, maksimum devir daha düşük olmasına rağmen 1000rr gazı yedikçe çıldırıyor.::xrock::
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yv ben 2004 600 rr le 255 te göstergeye baktım bidaha korktum bakmadım ama motoru o süratte sıkıştıorılmamıştı sonra daha yüklendim baya ama ibreye bakma fırsatım olmadı:D
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben 08 RR ile 275 gördüm hafif eğimde... Ancak bence gerçek hızlar değil göstergenin gösterdikleri...

Doğru bir ölçüm olsa 600lük hiçbir makina (stok olmak şartıyla) 270'i geçemez...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben 08 RR ile 275 gördüm hafif eğimde... Ancak bence gerçek hızlar değil göstergenin gösterdikleri...

Doğru bir ölçüm olsa 600lük hiçbir makina (stok olmak şartıyla) 270'i geçemez...

Abi ben 280'i gördüğüme eminim de küsüratını tam hatırlamıyorum.

1'den 6'ya kadar vitesi redline da yükselterek gittiğinde mi 270'i geçemedi.:silent:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ınanılmaz hızlar bunlar yaaa adam soylerken bıle hızlı cıkıyor agzından...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Abi ben 280'i gördüğüme eminim de küsüratını tam hatırlamıyorum.

1'den 6'ya kadar vitesi redline da yükselterek gittiğinde mi 270'i geçemedi.:silent:

evet abi zorlansa görülür ben dibine kadar zorlamamıştım zaten... Ancak bence göstergede gösteren hız gerçekten aynı değeri taşıyormu bunu çok merak ediyorum...

Ben 270'i geçebildim zaten 275 gördüm belki 280'de gördüm. Derdim şu o hız gerçekten 275 yada 280 mi??

Çünkü mv agustanın bir modeli var dünyanın en hızlı seri üretim 1000 cc ss motosikleti olarak biliniyor. O bile 312 km'yi geçemiyor... Bence motosikletlerimizin göstergelerinde biraz pozitif yönde sapma var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst