Cbr 600f Mi? Gsr 600 Mü?

MMG

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
7
ARKADAŞLAR BU AY SONU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM..BU İKİ MODELİ KARŞILAŞTIRLIMASI KONUSUNDA YARDIMLARINIZ:silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Motosiklet modelleri bölümü içinde açılan başlıklarda; söz konusu motorların teknik özelliklerini ve resimlerini koyman gerekiyor idi :) O yüzden moto sohbete açsan daha iyi olurdu..:wiinkk:

Soruna gelirsek birisi SS birisi naked :silent:
Motosiklet tecrüben var mı ? :cat: Küçük cc bir motorla yaptığın km var mı yani.. Ona göre yorum yapalım..:cat:
 

MMG

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
7
Bilgilendirmen için teşekkür ederim.Foruma yeni katıldığımdan dolayı çok fazla bir bilgim yoktu:pr:

aslında çok fazla km tecrübem yok.ama bu işe yeni gönül vermiş biri olarak arkadaşlarımın motorlarını kullanıp ders alma fırsatım oldu..?

bu iki modeli fiyat bakımından bütceme uygun olduğundan düşünüyorum
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hımm sanırım seninle konuşmak gerek biraz :) Tecrübe sahibi değilsen ve ilk motorunsa bu iki motoru bi kenara bırakıp sana şöyle tarzına uygun, güzel bi başlangıç motoru bulalım... Hıı ne dersin :) :cat: :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tarzın ne mesela? Cbf 250 ye ne dersin :)

01vx8.jpg


03ru4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
Hımm sanırım seninle konuşmak gerek biraz :) Tecrübe sahibi değilsen ve ilk motorunsa bu iki motoru bi kenara bırakıp sana şöyle tarzına uygun, güzel bi başlangıç motoru bulalım... Hıı ne dersin :) :cat: :wiinkk:

bencede dishy çok haklı yoksa sonuçları feci olabilir ufak bi motorla başla zamanla yükselirsin :rendeer:
 

MMG

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
7
aslında fizik olarakta biraz iri olduğumdan dolayı 1.91 cm 91 kilo..:pale: ufak motorlar biraz komik duryor bende..o yüzden ebat olarak daha büyük motorları tercih etmek istiyorum:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla motosiklette öyle bi şansın yok maalesef :) Cbf 250 ile pişip büyütmen lazım..
Veya başka tercihlerin olabilir, aklıma gelen Cbf :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
60
cbr 600f derim bende var :) ah bi satsam an650 alcam ama hayırlısı hii bu arada 600f den sasma derim sadece görünüsü icin bile alınır bu makina yahu :)
 

MMG

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
7
Arkadaşlar yapmış olduğunuz güzel ve yönlendirici yorumlar için teşekkürler..:) Bu konuda tecrübeye ve bilgiye saygım var:cat: Ama şu şekilde düşünürsek..siz olsayadınız aşağıdaki teknik bilgiler doğrultusunda hangisinde seçim yapardınız:cherry:

CBR 600F SS

Teknik Özellikler
Motor: Su soğutmalı, 4 zamanlı motor
Motor hacmi: 599 cc
Çap x Strok: 67 x 42.5 mm
Sıkıştırma oranı: 12:1
Maks. Güç: 107 HP – 12500 d/d
Maks. Tork: 63 Nm – 10000 d/d
Yakıt kapasitesi: 18 lt
Yağ kapasitesi: 3.7 lt
Uzunluk: 2065 mm
Genişlik: 685 mm
Yükseklik: 1135 mm
İz genişliği: 1390 mm
Boş ağırlık: 171 kg

GSR 600 NAKED

TEKNIK OZELLIKLER

Motor: Sıralı 4 silindirli DOHC 16 supaplı, sıvı soğutmalı.
Yakıt sistemi: 38 mm elektronik enjeksiyon
Çap: 67.0 mm
Strok: 42.5 mm
Max Güç: 98 HP @ 12.000 RPM
Max Tork: 68 NM @ 9600 RPM
Silindir hacmi: 599.4 cc
Kompresyon Oranı: 12,5 : 1
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Zincir
Vites kutusu: 6 ileri vites
Ön çatal açısı: 25,5 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 120/70 ZR 17
Arka lastik: 180/55 ZR 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 310 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,090 mm
Genişlik: 775 mm
Yükseklik: 1,075mm
Aks aralığı: 1,400 mm
Yerden yükseklik: 130 mm
Sele yüksekliği: 785 mm
Kuru ağırlık: 183 Kg
Yakıt deposu: 16,5 litre
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayır onların ikisini de seçemezsin, durmaz o aletler altında...Onlara hakim olabilmek için belirli bi bilgiye ve tecrübeye ihtiyacın var...
Süremeyeceğin motosikleti almanın bi mantığı yok, hayatta hiç bir hata insanların hayatına mal olmamalı...
Benden bu kadar dinler dinlemezsin senin bileceğin iş...:wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ölürken yanında bulunan parçaların arasında yan grenajlar olmasını istersen 600f, yok sadece motor parçaları olsun sağdan soldan grenaj toplamakla uğraşmasınlar dersen gsr600 derim ben. :cherry:

Daha ciddi açıklamalarım için lütfen forumda ARAMA YAPINIZ ve hayatta kalınız :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
ilk'in mobilet öneriyorum sarmaz diyosan ybr125 daha action olsun diyorsan cbr125 yok ben niyeti bozdum diyosan cbf 250 beni kessseler acımaz diyosan 600f diyorum.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eğer cross düşünürsen XL 200 var Honda ikinci el bulabilirsin ancak çünkü üretilmiyor..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
67
Merhaba, şu andan itibaren herkes sana aynı (ve doğru) şeyi söyleyecekler. Bende söylenenlere şu katkıyı yapayım. 10 000 km civarı CBR600F kullanıyorum. Çok güzel bir makina ama ne istediğini bilene güzel bir makina. Yeni başlayana uygun bir makina değil. Hem karşılaştırdığın iki makina dan anlaşılacağı gibi çokta ne istediğin konusunda kararlı değilsin. Uygun bir yerde bir deneme sürüşü yaparsan zaten anlatılanların ne kadar doğru olduğunu görürsün.
Hem bu yıl küçük (?) bir makina alırsın, bir/iki sene sonra satar gerçekten ihtiyacın olan bir makinaya gönül rahatlığı ve gerekli teorik/pratik donanımla binersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst