Cbr 600 f

Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
23
Merhba. Şuan cbr 250 kullanıcısıyım. Görüntü kullanış kuvvet sağlamlık ve tabiki honda ismindn dolayı cbr 600f almayı düşünüyorum.. bu fikrim sabit. Benim sorum bu motor ile uzun yol da yapacak olmam. Daha önce mevcut 250 likle zonguldak- İstanbul/bursa/İstanbul- zonguldak yaptım. 600 f ile zonguldak- Antalya yapmayı düşünüyorum. Önerileriniz nedir motoru uzum süre aktif ve biraz yüksek hızda kullanmak ile hata mı yaparım veya belirli aralıklarla dinlendirerek rahatlıkla yapabilirmiyim. Nasip ise mayıs ta bir 600 f alacağım. Bu arada kullanıcı varsa satmayı düşünen talip olabilirim. Görüş ve önerileriniz her zaman çok kıymetli... teşekkürler... 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Rahat rahat yaparsın bence.Cbr 600f tam anlamıyla ss değil çok yormaz.Uzun yolada gidilir.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
600f ler puding oldu artık.İyice inceleyin.İnşallah pert motora denk gelmezsiniz.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Merhba. Şuan cbr 250 kullanıcısıyım. Görüntü kullanış kuvvet sağlamlık ve tabiki honda ismindn dolayı cbr 600f almayı düşünüyorum.. bu fikrim sabit. Benim sorum bu motor ile uzun yol da yapacak olmam. Daha önce mevcut 250 likle zonguldak- İstanbul/bursa/İstanbul- zonguldak yaptım. 600 f ile zonguldak- Antalya yapmayı düşünüyorum. Önerileriniz nedir motoru uzum süre aktif ve biraz yüksek hızda kullanmak ile hata mı yaparım veya belirli aralıklarla dinlendirerek rahatlıkla yapabilirmiyim. Nasip ise mayıs ta bir 600 f alacağım. Bu arada kullanıcı varsa satmayı düşünen talip olabilirim. Görüş ve önerileriniz her zaman çok kıymetli... teşekkürler...

dinlendirerek değil de dinlenerek olsun o; zonguldak-antalya arası mesafe cbr600f'i yoracak bir yol değil.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Merhaba
ben 2011 model 600f kullanıyorum hıc bır sıkıntı olmadan çok rahatlıkla gıdersın tavsıye ederım .
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bende cbf 600 var birbirine yakın motorları avr motorum 103 bin de kim görse daha maşallahı var 30-40 bindeki ss ler gibi motoru diyor.

burdan sunu anlıyorum motora tecavuz etmeden kullanırsan bir sıkıntı cıkarmaz .

bende temiz bitane bul ve al.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
324
Temizini bulabilirsen hemen al.Kardeşim de 2006 modeli var heryerde beraber gidiyoruz.Race makına gibi de gider,sporturıng gibi kullanırsın sorun çıkarmaz.Geçen sene GS 1200 ve v storom 650 ile beraber Romanya Transfagarasan turu yapıp geldiler.
 
Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
23
dinlendirerek değil de dinlenerek olsun o; zonguldak-antalya arası mesafe cbr600f'i yoracak bir yol değil.

aslında doğru dediniz. fakat istanbul ve bursa için büyüklerim bu seni yorar vesaire diyince gözüm korkmuştu baktımki 2,5 saat sürdü zaten en ufak bir yorgunluk ve kas ağrısı hissetmedim. umarım bunu antalya yolunda da tekrarlarım. teşekkür ederim önerileriniz için. birde cbr 600 f kullanıcılarından tavsiye öneri ve dikkat edilmesi gereken konularda bilgi alırsam memnun olacağım...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
aslında doğru dediniz. fakat istanbul ve bursa için büyüklerim bu seni yorar vesaire diyince gözüm korkmuştu baktımki 2,5 saat sürdü zaten en ufak bir yorgunluk ve kas ağrısı hissetmedim. umarım bunu antalya yolunda da tekrarlarım. teşekkür ederim önerileriniz için. birde cbr 600 f kullanıcılarından tavsiye öneri ve dikkat edilmesi gereken konularda bilgi alırsam memnun olacağım...

Aynen siz yorulabilirsiniz, ama o insanın oturuş alışkanlığına göre değişir yorulması. Zonguldak antalya arası durmadan gitseniz bile o motor yorulmaz. tabi bağırta bağırta gitmezseniz :D Yalnız cbr600f in temizini bulmak bayağı bir zor, iyi anlayan güvendiğiniz bir usta tanıdığınız varsa alın.
 
Katılım
2 Şub 2017
Mesajlar
23
Aynen siz yorulabilirsiniz, ama o insanın oturuş alışkanlığına göre değişir yorulması. Zonguldak antalya arası durmadan gitseniz bile o motor yorulmaz. tabi bağırta bağırta gitmezseniz :D Yalnız cbr600f in temizini bulmak bayağı bir zor, iyi anlayan güvendiğiniz bir usta tanıdığınız varsa alın.

şimdi bağırta bağırta derken kastınız nedir mesela.kadranı 270. yani ben genelde 200 ile arada 250 ile gittiğimi düşünürsek?
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
100
Arkadaşım her motor insanı yorar ama ciyak ciyak bağıran motor yerine kuvvetli motor keyfine keyif katar uzun süredir binicisiyim motorun uzun yollarım da oldu keyifli motordur bir çok Motora kafa tutar yani beygirin yakıtın hakkını veren motor dur dediğim gibi ben biniciyim arıyorsan da yardımcı olurum iletişime geçerseniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst