Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Honda motor bloğunu revize edip emisyon standartlarına uydurursa (ki kaç sene oldu böyle birşey olmadı) gelir. Ama büyük ihtimal gelmiyecek çünki asya pazarı için yapılmış bir model.
250 bandında tipini en sevdiğim motosiklettir kendileri, 2 yıl bekledim gelmedi r25 aldım, gelecek olsa satar cbr250rr alırım ama kesin bilgi şimdilik GELMEYECEK