Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu motor gerçektan çok başka duruyor biraz daha ileri gitsem 1000 rr dan bile yakışıklı dicem
Daha önce bu video foruma eklenmedi diye hatırlıyorum ama mutlaka izleyenler olmuştur.
Ustam bu eski vidyo tabi siz ilk defa gormus olabilirsiniz bende heyecan yaptim yeni bi bilgi geldi diye bu arada motor cidden yaniyor... Ciksa bi artik ya
motor 2017 şubat marttta geleceğine göre dolar eğer 3.15 falan olursa ki iyimser bi kur ABS nin de 2000 tl ye yakın maliyeti var gerçekten 20 bin Tl sınırını zorlayacak gibi fiyatı.
R25 gibi 18.750 den falan çıkıp 1 parti bile satılmadan 19.750 den heyecanlı gençliğe merkezi yerleştirme sistemi ile ulaşır Değer mi? tartışılır...
Yalnız motorun daha hiçbir sürüş videosunun olmaması tesadüf mü? Belki ben bulamadım ama motorun daha hiç turlarken filan videosunu göremedim. Ayrıca Racing Red alan da yok sanırım bu tanıtıcılardan.