- Konu Yazar
- #1
Cbr 250r ın krank dağıtma sebebinin Motorun biyel kolundaki rulmanların eski nesil rulman olması ve son kullanıcının bunun bilincinde olmayıp full sentetik yağ koyarak bu parçaya zarar vermesinden kaynaklandığını söylemiş çoğu kişi:silent:.
Bende yakın zamanda 2012 model bir cbr250 aldım. Yaklaşık 3000km önce silindir sekman ve piston orjinal parçalarıyla değişmiş şekilde aldım:cat:. Kullanıcısı doktordu motoru pek kullanmıyormuş. Piston değiştiğinde konulan (buna rodaj yağı diyebiliriz) yağ halen içinde
r:. Yağ temiz duruyor fakat takdir edersinizki beklemiş yağ. 100/200TL Kar edelim derken eldekinden de olmayalım.
Kısaca bana yarı sentetik güzel bir yağ lazım. Önceki motorda castrol 1t power yarı sentetik kullanıyordum. Fakat o yağda motorun sesini bir garip yapıyordu ve çekişi bir miktar azaltıyor gibiydi.
Motul de hem 3000 hemde 7000 serisini denedim eski motorumda. Motul 3000 koyduktan sonra son hızım düşmüştü. 7100 koyduktan sonrada motor hem fazla ısınıyordu hemde aşırı sesli ve takırtılı çalışıyordu.
Bu iki marka dışında yarı sentetik kullandığınız memnun kaldığınız yağlardan öneri verirseniz çok iyi olur. İyi forumlar.
Bende yakın zamanda 2012 model bir cbr250 aldım. Yaklaşık 3000km önce silindir sekman ve piston orjinal parçalarıyla değişmiş şekilde aldım:cat:. Kullanıcısı doktordu motoru pek kullanmıyormuş. Piston değiştiğinde konulan (buna rodaj yağı diyebiliriz) yağ halen içinde
Kısaca bana yarı sentetik güzel bir yağ lazım. Önceki motorda castrol 1t power yarı sentetik kullanıyordum. Fakat o yağda motorun sesini bir garip yapıyordu ve çekişi bir miktar azaltıyor gibiydi.
Motul de hem 3000 hemde 7000 serisini denedim eski motorumda. Motul 3000 koyduktan sonra son hızım düşmüştü. 7100 koyduktan sonrada motor hem fazla ısınıyordu hemde aşırı sesli ve takırtılı çalışıyordu.
Bu iki marka dışında yarı sentetik kullandığınız memnun kaldığınız yağlardan öneri verirseniz çok iyi olur. İyi forumlar.