- Katılım
- 8 Ocak 2015
- Mesajlar
- 86
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Motoru 2. el aldım üzerinde pirelli diablo rosso 2 var. Geçenlerde arka lastik patladı içeriden fitil attırdım.
Lastikçi arkadaş yaz kış biniyor musun diye sordu. Evet dedim. Islak zemin için ideal bir lastik olmadığını söyledi.
Kuruda hakkını verir ama ıslağa pek gelmez dedi. Bende lastik arayışı içerisine girdim tabi.
Tecrübeleriniz nedir bu konuda kim ne kullanıyor, öneriyor?
Motoru 2. el aldım üzerinde pirelli diablo rosso 2 var. Geçenlerde arka lastik patladı içeriden fitil attırdım.
Lastikçi arkadaş yaz kış biniyor musun diye sordu. Evet dedim. Islak zemin için ideal bir lastik olmadığını söyledi.
Kuruda hakkını verir ama ıslağa pek gelmez dedi. Bende lastik arayışı içerisine girdim tabi.
Tecrübeleriniz nedir bu konuda kim ne kullanıyor, öneriyor?