CBR 250R için hangi lastiği kullanıyorsunuz?

Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
86
Selam arkadaşlar,

Motoru 2. el aldım üzerinde pirelli diablo rosso 2 var. Geçenlerde arka lastik patladı içeriden fitil attırdım.
Lastikçi arkadaş yaz kış biniyor musun diye sordu. Evet dedim. Islak zemin için ideal bir lastik olmadığını söyledi.
Kuruda hakkını verir ama ıslağa pek gelmez dedi. Bende lastik arayışı içerisine girdim tabi.

Tecrübeleriniz nedir bu konuda kim ne kullanıyor, öneriyor?
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Üzerinde o motora takabileceğin en iyi lastik var değiştirme boşuna bilmiyor o lastikçi.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
yağmurda pek kullanmadım fakat şunu söyleyebilirim.
düzgün asfaltta hiç korkmadan virajlarda yatırabildiğin kadar yatırabilirsin,
fakat asfalt biraz parlamışsa yada özelliğini yitirmişse, ki güzel ülkemin çoğu asfaltında olduğu gibi, hiç öyle aksiyonlara girme, saniyeler içinde yere yapışırsın.
özellikle 1. viteste devirli kullanırken aniden gazı bırakmada ya da açmada arka tarafın kafasına göre takıldığını hissettiğim anlar oluyor.
o lastiklerin hakkını ancak pistlerde verebilirsin.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Tarihi yeniyse cok km yapmamissa iyidir bendeki 10 bin oldu michelin pilot street onde bi problem yokta arka ircden daaha kotu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst