CBR 250R 2014 STİCKER

Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Arkadaşlar merhaba bir motor alma hevesine girdim. Yakın akrabamdan bir motor buldum cbr 250 2014 model. Motoru gayet sevdim çünkü geçmişini bildiğim güvendiğim bir motor. Ancak bir sıkıntısı var akrabam grenajdaki şeritleri sökmüş. Alta fotoğraf yükleyip göstericem sizce o stickerı bulabilirmiyim internette veya honda servisinde varmıdır ? Yoksada reklamcıda vs yaptırabilirmiyim ?

https://st1.myideasoft.com/idea/bm/61/myassets/products/547/sol-grenaj-cbr-250-hrc-fw-min.png?revision=1573040031

Bu linkteki aynı grenajdaki mavi şeritleri akrabam sökmüş. Merak ettiğim husus o şeritleri temin edebilirmiyim sadece mavi olanları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şöyle birşey var.bazı firmalar o stickerları yapıyor ama kalitesi ne olur hiç bilgim yok.ince olabilir,renkleri tutmaz,boyu kısa uzun olur.orjinaline baktınız mı internetten satış yapan bir yer yok mu? honda bayilerinde olması lazım.ben böyle birşey buldum u yarmı bilmiyorum telefonda sorun...

https://www.motiker.com/shop/urun/honda-cbr-250r-hrc-sticker-etiket/
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
HRC stickerlarını kim neden söksün? Stickerlar olmasa motorun bir albenisi kalmaz. Kimse karenaj etiketini keyfi sökmez bence. Keyfe keder boyalıdır muhabbetiyle aynı muhabbet gibi geldi bana. Motor sağa veya sola yatmış (belki her iki tarada da) ve karenaj kırılmıştır. Orj. Karenaj pahalı olunca yan sanayi stickersız karenaj alıp takmışlardır. Yakın arkadaş, eş, dost, akraba vs ile ticaret yapılırken, birşey alıp satarken uzak durulmalı bence. Bir laf vardı şimdi aklıma gelmedi.
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
HRC stickerlarını kim neden söksün? Stickerlar olmasa motorun bir albenisi kalmaz. Kimse karenaj etiketini keyfi sökmez bence. Keyfe keder boyalıdır muhabbetiyle aynı muhabbet gibi geldi bana. Motor sağa veya sola yatmış (belki her iki tarada da) ve karenaj kırılmıştır. Orj. Karenaj pahalı olunca yan sanayi stickersız karenaj alıp takmışlardır. Yakın arkadaş, eş, dost, akraba vs ile ticaret yapılırken, birşey alıp satarken uzak durulmalı bence. Bir laf vardı şimdi aklıma gelmedi.

Biz o durumları halledip konuştuk o yüzden bu durumlar için soru sormadım size. Sorum başlıkta belli.
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Peki arkadaşlar bu durumu daha ucuza çözebilirmiyim ? Reklamcılar vs basabilirlermi bu stickerı yada bu işleri yapabilecek birileri varmıdır ? Maliyeti biraz tuzlu geldi çünkü.
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
kendiniz bir markalama yapıp çizerseniz reklamcı basar onun haricinde 300tlden daha fazla maliyetlere gelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst