Cbr 250'den sonra hangi motora geçmeli? Bütçe 20.000tl

Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
88
Yaklaşık 10.000km tecrübem var cbr 250 ile. Aslında motorumdan memnunum fakat uzun yolda titreşimi yüzünden canımı sıkıyor:salut:.

Şimdi kendime bir hedef koyup değiştirmeyi düşünüyorum. Önerilerinize ihtiyacım var.

Bütçe 20.000tl (bin lira aşağı yukarı oynayabilir)
Öğrenciyim, az yaksın istiyorum.
Titreşim çok önemli:cat:.
140 gibi hızlarda rahat seyretmeli


Bu standartlara sahip bir motora sahip olabilir miyim:silent::silent:
Eski model bir motor alıp parçasıyla uğraşmak istemiyorum.
Çok güçlü olup beni fırlatmasını da istemiyorum.

Ne önerirsiniz?
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Bence 600 lük alma daha 10 bin km bile değilmiş tecrüben.
Çift silindirli motosikletlere bakabilirsin R25, ninja 300 gibi
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
NC olur ama biraz büyük - ağır kaçabilir.
Ayrıca vergi dilimi iki kademe birden artıyor.

İkinci el duruumunu bilmemekle birlikte
CBR 500r ya da CB500F ideal olabilir.

Ya da benzeri 500 cc bandındaki çift silindir makineler işini görür.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Cbr 500 veya ninja300 iyi bir secim olabilir. Param olursa bi cbr500 bende dusunuyorum. Guzel makina vallah torkuda nefis donanimida iyi hizida iyi tam gecis aleti aradigin makina olabilir mutlaka dene.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
39
2015 CBR500R kullanıyorum ve aradığın herşey bu motorda mevcut.Sıkıştırmazsan gerçekten az yakar,iyi gider fakat gazı açınca kafana geçmez,torku tatmin eder,dengesi iyidir,kombine abs gerçekten iyidir,sürüş pozisyonu rahattır vs. vs. vs.Ben hacim yükseltmek için satıyorum,18.000-22.000 bandında güzel motorlar bulabilirsin.Şimdiden hayırlı olsun güzel günlerde kullan.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
18-22000 arasında
Cbr 600f
Gsr 600 en iyi seçim olur
Sonra
Nc700
Cbr500
Xj6 da idare eder
Fakat tekrar 250 falan bunları geç.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
10.000km de daha yeni motosikletini tanıyorsun. En az 10.000km daha o motoru kullanman senin için çok daha iyi olur.
Eğitim almadıysan mutlaka eğitim al.Düz yolda 140 ile gitsen ne olur 200 ile gitsen ne olur. Güzel viraj dönmeyi öğren
Ben ilk başladığım motosiklet olan GT250R 'ı 30.000km kullandım sonra 650cc aldım.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
CBR 500R tavsiyelerini okuyunca baktım çok mantıklı imiş,titreşim meselesini kullanan bilir ama bütçeye göre hem çok yeni hem de yakışıklı bir motor almış olursun..
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
5
Ben cbr250 den cb500f e geçtim. Müthiş memnunum. 120 ile sabit giderken 4 litrenin altında yakar. Gaz açınca iyi kaçar. Titreşim çok az, neredeyse hissedilmiyor.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Sıkıntılı pozisyon =)

Başka bir 250'lik almanın çok bir anlamı olmayacaktır, hani full şehir içi gidiyorum bana 250 yetiyor desen başka ki o zaman CBR'dan bir memnuniyetsizliğin olmazdı.
Asıl amacın titreşimsizlik ve konforlu seyahat olduğu için ben Inazuma F diyeceğim ama, 150kmh'de çok rahat mı oluyor makina pek emin değilim. :)
NC bulabilirsen o fiyata - pek bilmiyorum piyasasının - az yakan rahat kullanımlı uzun yolda üzmeyecek yormayacak bir makinaya geçmiş olursun. En mantıklısı o geldi.

CB500F de yine keyifli olur, yine fiyat bilmiyorum.
XJ6F de önerebilirim, benim motorum, ama o fiyata yoktur diye düşünüyorum doğru düzgünü.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
20000'e ya eski model 600'lük alırsın. Bakımı, yakıtı pişman olursun.
Ya CF 400NK ile şansını denersin(biliyorum naked).
Ya da Cbr500 alırsın.

Cbr500 acemilere uygun, geçiş motoru. Ne kafana geçer, ne de 200 küsür gider. Yakıtı 4-4.5 litreyi geçmez.
140'la giderken 6500-7000 devir çevirir. Onun da titreşimini hissetmezsin.

Neleri kötü?
Eskiden ikinci eli kötüydü. Arada derede bir model, MT07 ile aynı fiyat gibi nedenlerden ötürü tercih edilmiyordu. Aynı ilan aylarca bekliyordu. Şimdi Japon 250'likler 20000'e dayandığı için revaçta.
Yedek parçaları, Cbr250'nin 2 katı fiyatta.
Aksesuar yok gibi bir şey. Yabancı markaların aksesuarları ateş pahası.
Son hızı dert edeceksen, "ee bu muymuş, o kadar para verdik" dedirtebilir.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
88
Cbr 500 alayım almasına da 1-2 yıl sonra elimden çıkaramam büyük ihtimal o motoru.
NC 750'yi gözüme kestirdim.
Ustamın önerisiyle de cb500f bakıyorum
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Uzun yola gidiyorum diyosun ama motor 10 bin km de bence o kadar fazla uzun yol yapmıyosun cıbır 250 ile bi 10 bin daha tecrübe edin direk 600cc geç.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst