Saolun arkadaşlar, 250 cc lik bi motor alıp kullanma niyetlisiyim şimdilik 600cc ye geçmek gibi bir niyetim yok. almışken indirimli dönemde sıfır alayım dedim(MALUM İKİNCİ EL DAHA RİSKLİ) ;
Honda cbr 250: Bu seneyi kapadık dedi, Ayrıca kasa olarak cbr 125 den neredeyse farksız
Kavasaki ninja: 12 bin lirayı buluyor
Kanuni gt 250 r: Bana daha yakın gibi yalnız soru işaretleri malum yorumları okuyunca oluşmuyo değil.
YORUM YAPAN ARKADAŞLARINDA DEDİĞİ GİBİ İYİ ARAŞTIRIP GÖZÜMÜ KAPATIP ALMAMAK NİYETİM...