cbr 250 depo sesi

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
4
Merhaba öncelikle iyi forumlar. Cbr 250 kullanıcısıyım bulunduğum bölgede adam akıllı servis yok maalesef motorumun normalde kontağı açınca depodan gelen 3-4 saniyelik ses gelmemeye başladı bir anda haliyle motor marş basıp çalışmıyor spacy beyni taktığımda bu ses geliyor ama düzensiz çalışıyor orjinal beyni farklı cbr 250 lerde denedim onlarda da gayet düzgün şekilde çalışıyor yardımcı olabilir misiniz . 2014 çift far cbr 250 modelidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

+++++++++++
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
yakıt pompasına bakman gerekiyor. senin yapabileceğin bir iş değil. usta bulman gerekiyor.
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
4
tamam bi yakıt pompasını deniycem olumlu olursa bilgilendiririm teşekkürler
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
36
konuda depo sesi olunca merak ettim :) depodan ne ses geliyormuş diye.

enjeksyon sesi o.

beyin herseyi ayarlıyo sonucda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst