Cbr 250 30 bin km sizce alınır mı ?

Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
115
Merhaba
Bu gafta içinde 8 bin tlye 2011 model 30 bin km'de Honda Cbr 250 alıyorum satan arkadaş gayet temiz ve güzel kullandığını söyledi bu kadar yüksek km bi motor daha önce almamıştım sizce herhangi bir sorun yada bir problem var Mıdır bu kader yüksek km bi motor alınır mı ?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Al hondaya 30 bin ne desin kardeşim.Benim motosiklette 2011 model 34600 km de tık ses yok.çizik yok neredeyse yani
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Hayirli olsun bulduguna sevindim.. kesici manyagi olmadiysa 150 bin kmyi cok rahat gorur. Satan herkes iyi biri zaten motorunu kesinlikle uzmemisler hic lastik yakmamislar. Yapmadim diyenden kork servise kesin goster.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
1 yilda standart kullanimla 10.000 km yaptim. 5 yilda 30.000... iyiymiş.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Alınır tabiki 30000km araba desek sıfır sayılıyor. 2011 model 30 dan aşağı zor zaten.
Yetkili serviste 50 100 tl verip baktırmakta fayda var.
Serviste expertiz yapılmasa bile telefonla servis kayıtlatını bakımlarının durumunu öğrenin.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Cbr 250R keyif motosikleti değil dolayısı ile kilometresi az bile, yetkili serviste iyice bi kontrol ettirin.

Kaçıncı sahibi olduğunu kesinlikle öğrenin cbr larda 10 üstü sahibi olma durumu var ve bu kesinlikle büyük problem bunu sigortacıdan öğrenebilirsiniz.

Bi 20 lira daha vererek üzerindeki karenajların seri nolarını sorgulatın yetkili bayide parça seri no lardan ne sebeb ile takıldığını da görebilirsiniz.

Şayet düzgün bir motosiklet ise 30bin km gayet makul uzun süre kullanılabilir, ağır bakımları gelmiş motosikletin bunuda unutmayın.

Fiyat makul alınabilir
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
115
Nasıl ağır bakımları neler yaptırmam gerekecek aldıktan sonra
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam bende ki motor 2013 model ve 18400 km de. aldığımda 9000 km deydi, bakımlarını kendim yapıyorum, şu an en ufak bir sıkıntısı bulunmamakta.
alacağınız kişi güvenilir biriyse bence alınabilir.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
cbr için 30.000 km gayet normal hatta yaşına göre ortalama senelik 6000e denk geldiği için bence az bile. Km bakımından sıkıntı olmaz ama büyük ihtimalle ilk sahibi değildir. Sen alırken mutlaka bir servise götür ve rica et doğru düzgün baksınlar. Alırken baktırmak için vereceğin 100 tl seni daha büyük kayıplardan kurtarır. Alırsan şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Bi arkadaşım 2012 model 35 binde aldı bu yaz. Önceki sahibi hep uzun yol kullanmış resimleri vardı. Servis faturaları vardı. Motor çok temizdi. Şuan 43 bin km olmuş motorda tık yok hala canavar gibi. Ben 2011 model motorumla işe git gel kullanıyorum 19 bin oldu.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
600 ve ustu ss makinelerde 2001 ustu orjinal km 30 40 bin diyenlerden korkun.5 senelik 250 cc motosiklette 30 40 bin normal.Mesela ben 3 aydır 1km yapmadı.nisandan oncede garajdan çıkması imkansız.hava soğuk iş güç.kış saati derken motora binmek yalan oluyor.senede 5000 km yapamıyorum bile.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
115
Bakımları derken mesela neleri yapıyorsun neleri servise bırakıyorsun
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Neee!!!

30 bin km mi ? Aka o motor ölmüştür, balatalar bitiktir hele bir de apaçi tayfasının elinden geçtiyse zinciri bile sünmüştür onun, jant, lastik, dişli hak geti.....


şaka şaka..
honda için 30 bin, km bile değildir.
Alınır fıtı fıtı binilir.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Blokda birşey yoksa bakacağın yer belli. Zincir dişli ve fren diskleri.
Harici balatalar zaten ucuz.belli km değişmesi gereken parçaların bitmesi normal(fren debriyaj balatası)
Fazla elham yapma forumda akıl danışılırda yetkili servis bilgisi alınmaz.
Verirsin 80 100 tl expertize sokarsın olur biter.
Vermem ben tamirci abime gotururum dersin oda elini bir iki yere sokar.dinler temiz der.alır binersin.
Al bence ben görmeden ısındım makinaya bak heheje
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
39
Çok güzel bi konu bulmussun valla tam da aklmdan geceni sormussun tecrube sahibi insanlara .
İnsallah motor istedigin gibi ckar Allah kaza bela vermesi sana yardmci olanlara tek tek ben tesekkur ederim Benimde icimi rahatlattnz ;)
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Bendeki 13model 34bindeyim.. herhangi bir sıkıntı çıkmaz eğer düzgün kullandı ise.. Yağı suyu zamanında değişti.. Çalıştırınca ısıtıp 3-5 dk bekledi ise problem yok.. Kronik olarak eksantrik gergi yayı ve debriyaj balatası tarafından contadan sızıntı yapabiliyor.. Ekspere 100 ver kafa rahat olsun bence...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst