- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar tekrar merhaba. ben daha önce bir başlık açmıştım buraya aküm bitmişti röleden ses geliyordu. sonra ustaya gösterdim akün bittiği için röleden ses gelmesi normal dedi. dedim bu aküyü bitiren bir şey var, adam şarj aletini taktı aküyü çıkarım uçlarına bağladı çalıştırdı motoru ve gaz verdikçe farların biraz azaldığını gördük. zaten sorun her neyse farlarımdan birinin kısasını patlattı ve aküyü o bitirdi tahminimce. şimdi fiyatlar ne alemde pek bilmiyorum ama adama oluru nedir diye sordum tanıdık falan diye oda bana 50 dedi açıp bakmaya sorunu bulcak. tabi daha sonra efendim alternatör vs herhangi bir şey bozuk ise onun parası ayrı tabi. 50 tl fiyat belki normaldir bunun için ama beni sıkıntıya sokan bir meblağ söz konusu, daha tekerlek değiştircem vs vs. sizce fiyat normalmi? başka bir yerde 100 demişlerdi gerçide. daha iyi bildiğiniz bir yer varmı elektrik konusunda? birde son olarak sizce bunun sebebi hangi parçadan kaynaklanabilir?