Cbr 125'te Amper Sorunu

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
arkadaşlar tekrar merhaba. ben daha önce bir başlık açmıştım buraya aküm bitmişti röleden ses geliyordu. sonra ustaya gösterdim akün bittiği için röleden ses gelmesi normal dedi. dedim bu aküyü bitiren bir şey var, adam şarj aletini taktı aküyü çıkarım uçlarına bağladı çalıştırdı motoru ve gaz verdikçe farların biraz azaldığını gördük. zaten sorun her neyse farlarımdan birinin kısasını patlattı ve aküyü o bitirdi tahminimce. şimdi fiyatlar ne alemde pek bilmiyorum ama adama oluru nedir diye sordum tanıdık falan diye oda bana 50 dedi açıp bakmaya sorunu bulcak. tabi daha sonra efendim alternatör vs herhangi bir şey bozuk ise onun parası ayrı tabi. 50 tl fiyat belki normaldir bunun için ama beni sıkıntıya sokan bir meblağ söz konusu, daha tekerlek değiştircem vs vs. sizce fiyat normalmi? başka bir yerde 100 demişlerdi gerçide. daha iyi bildiğiniz bir yer varmı elektrik konusunda? birde son olarak sizce bunun sebebi hangi parçadan kaynaklanabilir?
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
hangi ildesin ve hangi amperi kulanıyorsun 12vot 6 amp 12volt 9 amp hangisi
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
12 volt 9 amp elimde jelli bir akü var istersen verebilirim az kullandım ama şarj etmen gerekebilir işine yararsa al ben kullanmıyorum
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
oda sıkıntı yaratmazmı elektrik kısmından pek anlamıyorum motorun ama fazla amper zarar verir mi bilgin varmı o konuda acaba? yada amperi düşürülebilirmiki onun acaba(çokmu saçmaladım:mrgreen:)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
:) 12volt 9 amper çok kasmaz hatta hiç kasmaz sadece sigortayı değiştirebilirsin oda ihtiyaç olcağını sanmıyorum senin akü sıkıntın var gibi geliyor bana yinede servis en doğrusunu söyler ben yeni akü aldım 12 volt 12 amper yuasa motosikletin orjini 12 volt 9 amper gayet menmunum ama dediğim gibi aküyü istersen şarja koyman gerekebilir 6 saat kafi 12 saat süper olur
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
şimdi tekrar baktım bnmkisi 5 ampermiş ama dediğin gibi sorun olmazsa ben onu alabilirim aslında çok iyi olur şarjıda hallederim bi şekilde bulunur o tek korkum işte başka bişeyleri bozmasında sorun yok onun dışında
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
sıkıntı olmaz özelden adresi teli yazıyorum kullanamazsan işine yarayan birine hediye edersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst