CBR 125R

Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Merhaba, boyum 1.82 CBR 125R altımda çok mu komik durur? Başlangıç için tavsiye edebileceğiniz boyuma uygun bir motor var mı? İyi forumlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba, boyum 1.82 CBR 125R altımda çok mu komik durur? Başlangıç için tavsiye edebileceğiniz boyuma uygun bir motor var mı? İyi forumlar.

Boyum 1.83-1.85 arası bişey cbr 125 r yeni aldım kilom 80 emin ol sorun yok iyi duruyor ama kişiden kişiye degişir gövde ve bacak uzunlugu olarak git bi dene ondan sonra karar ver.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Teşekkür ederim cevaplar için, bu arada geçici bir süre kullanıp cc yükselteceğim ve bütçem kısıtlı olduğu için 2006-2007 modellere bakıyorum eski model CBR 125R kullanan memnun olan veya olmayan var mı?
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
1.82 sanki çok uzun boymus , cbr da sanki kücücük motormuş gibi soruyorsunuz ?? Yok illa ben cok uzunum ille de 125cc derseniz yzf125 bakın...
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Ne bu şiddet bu celal hocam soru sordum sadece 1.82 dünyadaki tüm insanların %90'ından daha uzun bir boy ve CBR 125R en küçük racing motorlardan biri çok mu saçma durur diye merak ettim sormak için konu açtım sakin olun bilmemek değil öğrenmemek ayıp sonuçta değil mi. :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Eski kasa cbr 125 alacaksanız bisiklet gibi kalır hocam. Ben 1.80 boyla rahatsız hissetmiştim kendimi. Ama yeni kasalarda sıkıntı yok.
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Kardeşim Ben 1.84 Boy 88 Kiloyum arkadaşlar yakıştığını söylüyor. Bende çok sırıttığımı düşünmüyorum oturuş pozisyonu çok önemli.

" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Teşekkür ederim arkadaşlar yeni kasa almaya karar verdim nasıl olsa piyasası hareketli motorun, cc yükseltmek için satmak isteyince çok sorun yaşamam diye düşünüyorum.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Ne bu şiddet bu celal hocam soru sordum sadece 1.82 dünyadaki tüm insanların %90'ından daha uzun bir boy ve CBR 125R en küçük racing motorlardan biri çok mu saçma durur diye merak ettim sormak için konu açtım sakin olun bilmemek değil öğrenmemek ayıp sonuçta değil mi. :)

Hahahaha yok dostum ya dün nedense biraz gergindim kusura bakma :)
Bende de cbr125 var 1.80 de boy var ve çoğu zaman kendimi kısa hissediyorum keşke 1.90 olsaydım dediğim çok olmuştur ondan sanırım böyle bir patlama oldu :)
Hatta bakarsan cbr125 , cbr500r dan sadece birkaç cm daha kısa ve dar ... Yoksa görünüş olarak olsun başka birşey olsun cbr125 yeni kasa büyüktür ama psikolojik olarak küçük hissederim dersen bir abim 1.95 ile yzf r125 biniyor ve kötü gözükmüyor..
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
emin ol yeni kasada problem yaşamazsin . eski kasa olursa sırıtır ama incecik çünkü eski kasalari :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst